jag kommer vara upptagen hela helgen....

Jag ska läsa ut en Arkeologibok i helgen som är på Engelska. Alltså jag är superdålig på engelska, så jag kommer att vara upptagen hela helgen med detta. Föreläsningen är på måndag morgon kl:10.00 och då skulle det vara bra om jag hade lyckats komma igenom boken. Ni kan väl önska mig lycka till, så återkommer jag väl imorgon kanske med hur det går.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - soffie:

ha en trevlig och intressant läshelg

#2 - - Mona:

Det lät lite småtråkigt. Men vad du ska lära dig mycket.

#3 - - Cissi:

Hoppas du får en fin dag! =)

#4 - - Carina:

Ok! Lycka till kommer här :)

Kram

#5 - - Sand mellan tårna:

Lycka till! Det kommer säkert gå strålande även om du tycker att du är dålig på engelska. Tänk bara på att du behöver inte slå upp vartenda ord du inte förstår. oftast förstår man ändå sammanhanget och det stora hela och det räcker oftast.

#6 - - Malde:

Lycka till! Ha uppslagsboken nära till hands så går det säkert väldigt bra.

Kram

#7 - - Agneta:

önskar dig givetvis lycka till med pluggandet, förstår att det känns lite främmande att läsa det på engelska men jag tror att du kommer in i texten ganska så snabbt.

Och vädret är ju passande att sitta inne med näsan i en bok, storm o ösregn 8iaf här hos mig)

Upp