känner mig lite smått "borta"...

Alltså idag känner jag mig lite "dagen efter" fast jag har inte haft någon "dagen före". Igår tog jag min Humira spruta och jag har märkt att jag dagen efter är väldigt trött och lite groggy. Idag sov jag till kl:11 och det var inte riktigt meningen, men jag ställde ingen väckarklocka igår och då blev det så här. Men jag blir hjälpt av den här sprutan, utan den hade jag aldrig klarat av att tex, cykla så mycket nere på gymmet, Yoga, plugga m.m. så den hjälper mig mycket, men just dagen efter blir jag så trött utav den. DEt finns säkert en mycket bra och enkel förklaring till det.

Jag hade tänkt att jag skulle ha åkt till Historiska museet idag, men jag får ta det en annan dag helt enkelt. Kanske imorgon eller till helgen. Jag vill se deras utställning om Sveriges historia genom tiderna, främst vill jag se utställningen om forntiden, men det beror främst på att det är det vi just nu läser om i skolan, men jag tror att hela utställningen är väldigt sevärd.

Nej nu måste jag få i mig kaffe och en smörgås så att jag blir lite människa igen.
Sjukdom | |
Upp