läget just nu....

Tentan går framåt! Just nu känns det ganska lugnt till och med.

Sitter och kollar lite på DN och hittar då en spännande artikel om att de just nu håller på att gräva fram 2 kloster i Gamla Stan i Stockholm. Så läckert. Så nu står jag i valet och kvalet, ska jag ta mig in dit och titta och låta tentan vila några timmar imorgon eller ska jag hoppas på att de håller på även i helgen så att jag kan åka in då. Tål att tänkas på.

Nu återgår jag till tentan. Jag råkade visst somna en stund när jag kom hem idag, i si så där 1,5 timme.


bild lånad från DN´s nätupplaga 28/9-10
utbildning | |
#1 - - Agneta:

nu måste jag läsa ifatt lite här hosdig men skönt att tentan går framåt! Åk du dit en runda imorgon o titta, det är ju något som intresserar dig och varför chansa på att det finns kvar i helgen??

#2 - - SOFFIE:

oj va trött du måste ha varit,hoppas du kan sova inatt då du sov så länge,Lycka till med tentan å hoppas du kom iväg en sväng på utgrävningen

#3 - - puzzelkvinnan:

Gu va härligt att bara kunna åka dit ,så där.

Här uppe händer det inte så mycket,ang utgrävningar.

Skriv gärna o berätta vad du sett,om du orkar........tjing

#4 - - maria:

klart du ska åka till utgrävningen :)några timmar är inte lång tid från tentan och du är ju intresserad..

hör av mig snarast om fikat, måste bara få till det :)



Ha en go dag !

Kramen

#5 - - Sand mellan tårna:

Spännande att se vad dom hittar.

Upp