lite larvigt stolt...

Just nu är jag lite larvigt stolt. Några av min klasskamrater har nämligen frågat mig om tentan via facebooks msn funktion. Känns ganska bra att dom ändå tror att jag kan svara, vilket jag faktiskt kunde också. I och för sig frågar dom säkert flera, men ändå.
utbildning | |
#1 - - soffie:

va kul och stolt ska du va:)

#2 - - J:son:

Klart Du ska vara stolt!!!

Jag beundrar Dej som orkar sätta sej på "skolbänken" igen.



Fast jag kan förstå att det nog känns mycket roligare när det är ett ämne som man "brinner för".



Lycka till med ALLA Dina tentor!!

DU fixar nog det galant!



Kram, J:son

#3 - - Sand mellan tårna:

Klappa dig själv på axeln :-)

#4 - - Anonym:

Ja det grejar du!!!

#5 - - Daniel:

sa jag

#6 - - Mona:

Det är alltid kul när man kan hjälpa till. :)

Ha en fin dag.

#7 - - Maja:

vad kul! det är alltid lite "pepp" när folk frågar... Lycka till med pluggandet!

#8 - - Fina Frun:

duktig du är :)

#9 - - Victor:

det känns bra när folk tror att man är smart :)

Upp