lördag och jag borde träna...

Jag har bara suttit och läst era bloggar nu hela morgonen fast jag borde ta mig ner till gymmet och träna. Tänk att det kan vara så jobbigt att komma iväg ibland. Men jag får nog allt ta mig i kragen och gå till gymmet nu, så kan jag passa på att lördagshandla sen. Cykla lite borde jag väl orka i alla fall och göra mitt pass på pilatesbollen som jag fick av sjukgymnasten på Vintersol i våras. Jag återkommer....
Vikt och motion | |
#1 - - Heleena:

Ta en slappar dag i dag, det gör väl inget ;)



Lycka till och hoppas du får en fin lördag kväll



Kram Heleena

#2 - - Mona:

Det tar otroligt lång tid att läsa bloggar. Vips så har en timme eller två gått. Men det är roligt. Jag ska själv ut och springa nu. Skulle bara läsa lite bloggar först.... ;)

#3 - - pillan:

Åh ...jag skulle oxå behöva träna , men orkar inte ta fram min pilates boll ..inte idag

#4 - - SOFFIE:

kom du iväg tillslut,

Hoppas solen skinit på dje idag å du haft en underbar lördag

#5 - - Stattinskan:

Man kan undra hur mycket nytta det gör när man tvingar sig till gymmet fast man inte vill ... Jag vet svaret .... Man känner sig skitnöjd och belåten efteråt ... å det gjorde väl du också? ;-D

Upp