men innan jag städar, del 3 på frågorna....

Men vi kör väl slut på de frågor som jag har nu. Kom gärna med flera, det här var riktigt skoj.

16: Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle du då välja?
Jag tror faktiskt att jag skulle välja Bloggkomemmentatorerna. För genom att läsa deras blogg så kan jag klicka mig in på andras bloggar och kommentarer och på så sett läsa flera bloggar. Men om inte det svaret är giltigt så skulle jag välja min egna blogg, för då skulle jag genom era kommentarer kunna komma in på era bloggar men jag skulle ju ändå bara "läsa" min för det är bara min jag då skulle behöva skriva in i fältet....

17: Om du fick bestämma i Sverige för en dag, hade du då ändrat på något?
Ja massor! Men en dag är inte så lång tid så nu måste jag tänka smart.

- Jag skulle se till att alla "utförsäkrade" kom in i "rullarna" igen och att deras sjukdom togs på allvar.
- Att alla barn som behöver extra resurser skulle få det, i skola och på dagis.
- Jag skulle höja barnbidraget och studiebidraget, i alla fall för alla låg- och medelinkomsttagare.
- Alla pensionärer ska kunna leva ett drägligt liv med BRA mat och bra omhändertagande.
- Höja skatten för alla! Men mest för de riktigt högavlönade.
*Sen var nog min dag till ända tror jag och alla ledande partier skulle bli tokiga på mig dagen efter!

Jag tror att jag har svarat på alla era frågor nu. har jag glömt någons fråga så kan ni väl bara hojta till. Och ni får gärna ställa flera frågor jag lovar att svara.
Allmänt | |
#1 - - Roggan:

Vilket ska man välja. Invandringen eller mer personal till behövande t.ex. äldreboende, sjukvård m.m.

#2 - - Marie-Louise:

Roggan: Välkommen hit till min blogg. Jag ska svara på din fråga, ikväll eller senast imorgon.

#3 - - Pia:

Himla intressant med din frågestund och framförallt att läsa svaren på frågorna! :o)

Undra om jag skulle våga mig på en frågestund.. tänk om det inte kommer in några frågor!! Huvaligen! ;o)

#4 - - pillan:

kameraväskan finns att köpa på siba sist jag kolla

#5 - - Maria:

vad roligt att läsa alla dina bra svar på dem bra frågorna :)

kanske anammar din idé om frågestund framöver :)



fikar gärna med dig i centrum :)

vill du bestämma nåt redan nu ?



kramen

#6 - - Lotta:

Jag kommer att rösta på ditt parti om du startar upp något, eller jag kan till och med tänka mig att hjälpa dig inför dina uppdrag :-)

Ha en bra kväll!

Kram

#7 - - Agneta:

gillar din dag där du fick bestämma!! :-)

Upp