när man ska göra sig till.....

Jaha när man ska göra sig till så fungerar det inte alls. Jag hade tänkt bjuda familjen på fyllda äpplen i ugnen, ni vet äpplen med smör, mandelmassa och kanel och sen in i ugnen. Men någonstans måste det ha blivit fel. För i min ugnsform ser det ut som om det skett en olycka, äpplena har sprängts, det är bara mos och skal kvar. Men jag bjuder på det ändå, lär väl bli ungefär som äppelmos med mandelmassesmak....

Uppdatering: Nja det smakade ju inte riktigt som det brukar göra, men det var ganska okej. Det var faktiskt ungefär som att äta smaksatt äppelmos, det gick att äta men jag kommer inte göra samma sak med den här sortens äpplen någon mer gång....

Allmänt | |
#1 - - Daniel:

Tanken som räknas!

#2 - - Svorskan:

jag tror det blir smaskens ändå!

#3 - - Marie:

Även om det inte SER gott ut, så LÅTER det skitgott;)

#4 - - Sand mellan tårna:

Smakar säkert jätte gott ändå. Det ska ju ändå sönder i magen;)

#5 - - Carina:

Det kan ju faktiskt vara gott ändå - om inte, så var ju tanken god ;)

Kram

#6 - - Annci:

God kväll!



Skrattade lite när jag läste om äpplena... så tokigt det kan bli när man ska göra sig till.



Du frågade efter receptet på kräftpannan. På den här sidan hittar du det: http://www.alltommat.se/recept/pastapanna-med-kr%C3%A4ftstj%C3%A4rtar-9327



Smaklig måltid :-)



Kram / A

#7 - - soffie:

vilken tur det smakade gott iallafall!

lät spännande med den smaken tyckte jag,

sovgott

#8 - - elli:

MEN vad smaskigt hade gärna tagit emot något sådant smaskigt just nu.



Tack rara du för dina hälsningar om Noras födelse, uppskattar det verkligen ska du veta.

#9 - - Mona:

Visst är det typiskt när man ska bjuda på något och så blir det inte alls som man tänkt. Det lät då gott.

Ha de fint.

#10 - - 2barnspappan:

Hade du haft dom i kylen innan? Då kan det hända då dom inte tål för snabb och stor tempraturskillnad!



Kram

Upp