nu måste jag läsa så det ryker ur öronen....

Nu är allt klart för den nya utbildningen. Jag är registrerad och jag har fått alla häften med stenciler som de övriga i klassen redan har fått och jag har inhandlat 4 nya böcker. Så kaffet är bryggt och upp hällt så nu ska jag plugga tills det ryker ur öronen och inget mer får plats.

foto:jag Dom två stora böcker verkar väldigt intressanta, dom vill jag läsa nu. Men först måste jag igenom högen med stenciler. Som väl är ungefär 9 häften med 10-20 sidor i varje häfte. Men självklart behövde jag blogga lite innan jag kan sätta igång.
utbildning | |
#1 - - Ama de casa:

Helt klart att man måste prioritera bloggen ;-)

Lycka till med pluggandet!

#2 - - Marie:

Hej och tack för titten och kommentaren i min blogg!

Jag har suttit och läst några inlägg, väldigt lovande;)

Jag kommer tillbaka!

Kram

#3 - - Sand mellan tårna:

Lycka till!

Upp