okej då börjar första pluggdagen...

Godmorgon. Då startar den första pluggdagen idag då. Kaffet är på plats, böckerna på plats och ja jag är på plats. Lite piggare skulle inte skada men nu kör vi.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Helene:

Va spännande !!

Lycka till och ha en toppen-dag = ))

Kram Helene.

#2 - - Caroline:

Hej!

Tack för din kommentar!

Mm det är skönt med träning ändå, man blir lite omhändertagen gällande den biten med!

Smärta är skit!

Men åhh vad härligt det ser ut med nya böcker o en kopp kaffe, blir nästan lite avis ;-) Fast 5.5 år på Chalmers får nog räcka för mig,

kram o ha en fin dag!

#3 - - J:son:

Stort LYCKA TILL i dag då!!



Kram, J.son

#4 - - Lotta:

Spännande! Hoppas din första dag i plugget är till belåtenhet. Jag blir me lite sugen på att förkovra mig.

Lycka till!

Kram

#5 - - Annci:

Lycka till och glöm inte ta pauser ibland. Tomtarna på loftet jobbar bättre då ;-)



Kram / Annci

#6 - - Linda:

Hahaha...jag känner mig också sjukt trött och det passar inte ihop med studierna.

Vad studerar du till?



Sv: Mitt bäcken mätte de efter förlossningen. Jag är själv bara 1,56 m så jag är inte lång. Men det slutade med att jag anmälde både vårdcentralen och barnmorskan på på BB till HSAN. En lååång historia.

#7 - - Linda:

Vilka tjocka böcker..:-D

Ja här har det nu också visat sig att maken har halsfluss.. Så nu är det verkligen high life här hemma. Väntar på att Vc ska ringa upp & be dem kolla oss också en gång för alla...

#8 - - Linda:

Det skickade en skrivelse till bm på vårdcentralen och till bm på BB. Bågge två nekade till att gjort något fel. (Bm på vårdcentralen nekade mig ett extra ultraljud och remiss till röntgen och bm på BB lät det gå så lång tid innan hon tillkallade läkare). Jag laddade för att argumentera mot dem, men råkade just då ut för min olycka och tappade all fokus från den anmälan. Tiden hann gå ut då man har 14 dgr på sig att svara/skicka in sitt svar.

Men jag vet att de sett över rutinerna och jag har bytt till en privat vårdcentral då jag inte litar på dem jag hade.

#9 - - Jenny:

Hej Marie-Louise!

Tack för din kommentar hos mig:)



Vad spännande med första pluggdagen, hoppas det går bra! Intressanta ämnen du ser ut att läsa:)



Kraam Jenny

#10 - - Daniel:

Lycka till MASSOR!!!!!!

#11 - - Agneta:

det ser bra ut....allt som behövs verkar vara på plats

#12 - - Åsa:

Ååh, va kul att plugga! nästaan så jag saknar det lite!

#13 - - Ama de casa:

Lycka till med pluggandet :-)



sv: Jo, jag köpte en vattentät kamera när vi var i Sverige i augusti. Den är jättekul, fast det känns lite konstigt just när man ska doppa ner den in vattnet :-)

Upp