okej jag bjuder på en....

Maria, jag bjuder på en bild. Eftersom mamma fick lov att vara med på bild igår (jag frågade henne och hon var gärna med) så får jag väl bjuda på en bild av mig själv också.

Ni får en bild från Egypten. Maken och jag var där i januari i år på en väldigt försenad bröllopsresa, en si så där 16 år försenad, men bättre sent än aldrig. Och det blir nog en resa snart igen, bara han och jag.


foto: Jens Heidling


foto: Jens Heidling och jag

Okej ni fick 2 bilder....
Familj | |
#1 - - soffie:

va fin bild å kul med en resa,älskar att resa,man får alltid lära sig något nytt då:)

#2 - - messan:

Så glad jag blir av att sett en bild på dig. Du är jättefin och det bästa av allt är resa och få upptäcka nya saker i livet...det är liksom sånt man lever på varje vardag.

Kramar om dig

#3 - - Lotta:

Jag vill också åka till Egypten, där finns så mycket att se och uppleva. Fina foton på dig och från din resa.

Kram

#4 - - Sand mellan tårna:

Kul att få ett ansikte på personen man skriver med:)

Ja, bättre sent än aldrig :)

#5 - - J:son:

Åh, va roligt att få bild på "madredetres" !!



Säjer som "sand mellan tårna": Kul med ansikte på personen man skriver med!



Och vilka härliga bilder du visar!

Egypten.........skulle vilja veta ALLT om en sådan resa, för jag får nog aldrig chansen själv.

Jisses, så spännande det måste varit?



Kram och ha en fin helg!

J:son

#6 - - Agneta:

säger som de andra, kul att få en bild på dig men har du inte visat det innnan med, eller är det ja gsom minns så fel?

Egyptien ser fint ut, där har vi aldrig varit men däremot i Marocko så lite Afrika har man ju fått se ;-)

#7 - - Ama de casa:

Hej på dig du :-)

#8 - - Helene:

Jätte-fina bilder !!

Egypten skulle jag vilja åka till.

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#9 - - Fighter:

Vackra bilder.

Vacker kvinna.

#10 - - Pia:

Vilken härlig bild på dig i vitt med en bit av Egypten i bakgrunden!! :o)

Upp