present till mig själv...

Idag köpte jag en present till mig själv, bara för att det går så bra nu. Jag har länge letat efter en snygg termosmugg och idag hittade jag den. På Cervera, snygg enkel mugg med silikonlock 129 kr. Jag är nämligen så fruktansvärt trött på att behöva köpa kaffe i pappersmugg varje gång i skolan, dels sliter det på vår miljö och dels blir pappmuggen så otroligt het att hålla i, mina fingrar klarar inte det. Så nu kan jag fylla på min termosmugg istället, mycket bra tycker jag.


foto:jag
Tips | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Snygg och smart att göra så både för miljön och fingrarna.

#2 - - Pia:

Fiffigt påfund, termosmuggen!!! Och snygg var den oxå!

Sv: Ja visst är det snyggt med hyllpapper.. känns lite retro sådär! ;o)

#3 - - Gun:

Smart av dig, och den var ovanligt snygg också! :)

#4 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Namne !



Det var fiffigt, en sådan ska jag köpa till min Dotter,som hon kan ha på väg till jobbet.Tack för tipset.Såvida hon inte redan har en.Det får jag väl fråga barnbarnen om.Det äldsta 10 år Filippa, borde väl ha reda på sådant.



Tack för titten !

#5 - - Anja ♥:

Svara gärna på frågan i min blogg! Jag har lite beslutsångest..

Ha det så bra :D

#6 - - soffie:

men å vilken snygg å bra mugg!

tjohopp

#7 - - Lotta:

Oh så fin, mycket bra idé att belöna sig själv ibland med något som man vill ha.

Kram

#8 - - Kristina:

Mycket snygg var den - synd att jag inte dricker kaffe!

Upp