snart klar....

Idag har jag skrivit ner det sista på tentan, just nu känner jag mig ganska färdig med den. Jag ska kolla upp två små saker som jag vill kunna förklara lite bättre bara sen får det vara. Risken om jag pillar för mycket med den nu är att jag börjar radera och skriver om och så blir det bara fel istället. Idag har min älskade dotter hjälpt mig med korrekturläsningen, det är så bra när man kan få hjälp och imorgon så ska min kära mamma få läsa igenom den. Om även mamma tycker att språket och svaren är bra så kommer jag att skicka in tentan redan imorgon kväll. Vi har till på fredag kväll på oss men det skulle vara skönt att få iväg den. Eftersom risken annars finns att jag börjar pilla i texten och sen blir missnöjd. I och för sig finns det en risk i att skicka in den tidigare och det är att jag skulle kunna komma på en jättebra grej på fredagen som jag skulle velat ha med men att det då är försent. Ja det tål att tänkas på, få se imorgon kväll hur jag gör. Nu ska jag krypa ner i soffan en stund innan jag ska sova.

Mellandottern drog med mig på gymmet idag, så jag körde 1 timme där. 10 minuter crosstrainer, 20 minuter cykel och 20 minuter styrketräning. Sen gjorde jag pilatesbollövningarna och stretching.


foto:jag
livet | |
#1 - - Matilda:

låtsas att du skickat in den, men ha kvar den till fredag utifall att du skulle komma på någonting du vill komplettera med! :-)

men det är säkert bra som det är, är du nöjd så är det bra!



tack ska du ha!

#2 - - Dansbandsfrun:

Jag var på väg att köpa en pilatesboll igår, dom ska ju va rätt bra. Man kan ju göra mjuka rörelser i lugn o ro, sånt vore ju bra för oss med problem-kroppar ;)

Sv: London är SÅ roligt att shoppa i så jag kan inte förklara! Stan har en speciell "PULS" som jag älskar. Japp, tradera skulle kunna fixa MÅNGA fina klappar från tomten. MÅSTE sätta igång ;) ska bara....hahahaha

kram

#3 - - Sand mellan tårna:

Skönt att du snart är klar med den!

#4 - - Fina Frun:

låter som ett härligt träningspass :)

Upp