stenciler och böcker på Engelska....

Mardrömmen slog in, det är mycket litteratur på Engelska och det har jag hela livet bävat för, en av orsakerna till att jag inte har sökt högskola förut faktiskt. Jag har hela tiden tänkt att jag kommer inte fixa Engelskan på högskolan. Nu med facit i hand så är det svårt, jag tycker att det är jobbigt att läsa på engelska men jag fixar det i alla fall något så när, jag är inte helt "lost" när jag läser. I början var det jättesvårt att försöka läsa akademiska texter på engelska, men faktiskt så har jag märkt att det blir lite lättare, ord återkommer och jag ser nu snabbare vad texten verkligen handlar om, så det är väl ett stort framsteg. Nu ska jag återgå till mina engelska texter och göra klart den här hemtentan, 2 frågor kvar utav 11. Så just nu känns det ganska lugnt. På fredag ska hemtentan mailas in till läraren så jag har faktiskt 3 dagar på mig.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Annci:

Wow, vad duktig du är. Akademisk engelska... Well done! Du kommer fixa det galant!!



Hoppas allt är bra annars. Här trillar det på, förkyld som attans. Men annars bara bra!



Kram / Annci

Upp