tips....

Nu har min förtsa Goodiebag kommit i brevlådan. Där i låg en liten burk från NIvea, en liten burk från Lumelle och en liten provflaska med parfymen CK one. Så nu ska här testas.

Sen har vi, jag och döttrarna, nu testat Proactiv Clear Skin Program i drygt 1 vecka och vi är nöjda allihopa. Ansiktshuden blir ren och mjuk och jag har inte fått några utslag eller acne utav denna produkt. Jag brukar alltid få utslag eller acne utav rengöringsprodukter, men den här gången klarade jag mig alltså.

Uppdatering: alla ni som vill ha en egen Goodie bag, klicka er dit via min länk så kan ni också få en. Det kostar ingenting, det ända du måste göra är att ge feadback på de varor du får hem. (jag hoppas att ni läser även mitt andra inlägg från idag, det handlar om våran kulturhistoria)



foto:jag
Tips | |
#1 - - Lotta:

Va bra att du inte fick utslag av produkterna, det brukar jag me få. Alltid skönt när man hittar produkter som fungerar. Lycka till med nästa test

:-)

#2 - - Dansbandsfrun:

Men det får jag med, visst e det lustigt...jag blir skitkonstig i hyn vid byte av produkter.

Ska nog gå in o kolla igen, det där är nåt för mig ;)

Sv: hahahaha ja det KAN bli så JÄKLA pinsamt, men jag kunde ju garva åt det den här ggn...men jag gissar att det kommer mer ;) PUH...hahaha

kram

#3 - - Eva:

Goodiebag ...har inte hört talas om. Men jag bor ju på vischan. Och jag skulle nog vara väldigt försiktig med ovana produkter. Fast du ska veta att jag har en hel korg full med sådana där prov"kuvert" som jag fått på olika sätt. Ibland provar jag faktiskt.Jag borde nog kasta många på gr av bästföredag.

Kul att du tittade in på min blogg. Sticka min sjal var jättelätt.....bara räta maskor och öka en maska i början på varje varv. Det fixar du. I tårtbiten lägger jag en fin chokladbit, en Trisslott eller något annat smått.

Ha en fortsatt bra dag !! // Eva

#4 - - Annica:

Ja, jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Pratade med min sjukgymnast idag. Och hon berättade att hon i sin tur pratat med dom på rehab så de vet allt om mig. Och det är ju bra eftersom jag kanske inte riktigt är som alla andra. ;-)

Hoppas du gillar dina nya produkter.

KRAM!

#5 - - Helene:

Va fina små grejer du har fått hem...

Kul att prova lite nytt = ))

Kram Helene.

#6 - - Skogslyckan:

Tack för dina gulliga kommentarer! Tyvärr har jag ingen bakgrundsinformation, då det är kort jag köpt för att sälja i min Web-shop. Man får ofta känslor och undringar när man tittar på gamla kort. Varför har hon så sorgsna ögon, hur var deras liv osv. Men man kan nog inte göra mer än att fantisera...och det är ju väl så kul...eller hur.



Kram Pia

#7 - - pillan:

kul grej , självklart så gick jag oxå in på sidan för att bli medlem , så nu väntar jag oxå på en påse.

tack för tipset

#8 - - Gun:

Jag har också fått en goodiebag och väntar på att få skicka efter en ny. Det är kul att testa ju.:)

#9 - - Ann Catrine:

Samma innehåll i din bag som i min ;-)

Tyckte produkterna var jättebra, men trots att jag gett feed back i början av sommaren har jag ännu inte fått beställa nästa goodiebag!



Tack för kommentaren hos mig!



Ha en go tisdagskväll ;-)

#10 - - Lejonkvinnan:

Det låg en exakt lika dan i min postbox idag :)



Kram

#11 - - Fina Frun:

vilka godheter!

#12 - - Camilla:

Spännande med en goodiebag!

Ser framemot att få höra vad du tycker om produkterna.

Hoppas att din dag har varit bra.

Kram!

#13 - - Carina:

Vad kul att få en liten goodiebag så här på tisdagen :)

Hoppas du blir nöjd med produkterna.

Kram

#14 - - soffie:

måste gå med i det där jag med,va roliga grejjer ni fått testa,

kram

#15 - - Agneta:

sådan där liten bag skulle jag med vilja ha..var lyckas man med det?? Nyfiken...

#16 - - Aggie:

Vilka trevliga grejer i din brevlåda! Det var inte så i min brevlåda, men, men....

Agneta kram

#17 - - Emilia:

Åh, en goodiebag skulle man inte tacka nej till :)



Kram

#18 - - Barnens Hjältar:

Visst är det toppen med Svennys avhandling :-)

Jag har med fått en goodiebag, gillade Nivean!!

#19 - - Cissi:

vad kul med goodiebag! :)

#20 - - Lejonkvinnan:

Det var en liten liten scen med just det, i början av programmet. Hela scenen var det som visats i reklamen typ.



Jo jag får väl försöka använda den, trodde inte att den skulle få plats under kläderna när jag provade ut den men det gjorde den. Och det trots att det är skenor i ryggen. Men att försöka knyta skorna var knepigt ;)



Kram till dig

#21 - - Daniel:

Härligt! goa gratisgrejer gillar vi!!

#22 - - Lisbeth:

Ja, det är många som anser att det bara är blahablaha, att man blir påverkad av månen, men det finns ganska mycket dokumentation om att det faktiskt är så. Läste en bok, som heter Måneffekten och den var riktigt bra =)

#23 - - Susanne P:

Vad spännande! Kanske man skule ge den en chans...

Kram & ha en bra dag!

#24 - - Maria:

Vad bra att du slapp utslag av produkterna! Tack för tipset, ska kolla in sidan...



Låter jättespännande med föreläsningen, tycker att vår historia över huvudtaget är väldigt intressant!



Ha det fint i veckan

kram Maria

#25 - - Mona:

Verkar kul med en sådan bag.

Ska kanske kika in på den sidan.

Ha en fin dag.

#26 - - Lejonkvinnan:

Hon var en liten skönhetsdrottning som skulle i väg och tävla och ville göra allt perfekt, så hon sköljde munnen precis som mamma, och precis som mamma så spottade hon inte ut det. Generad mamma och full dotter, kaffe som botemedel ;)



Kram

#27 - - Sussi:

Vad kul att få testa gratis. Det är många produkter man skulle vilja prova men att köpa en stor burk för dyra pengar när man inte vet om det ÄR bra eller inte lockar inte så mycket..



Vilken häftig upplevelse du var med om. Att få röra en bit histioria på det sättet. Fascinerande..



Kramisar

#28 - - Fina Frun:

vad ska du göra idag?

#29 - - Gun:

Sv: Tack snälla för allt beröm! :) Kram

#30 - - Johanna:

Jag fick hem precis samma produkter förra veckan och har hunnit testa och recensera. Roligt med sådanahär sidor:-)

Upp