träning...

Dottern drog med på träning idag, jag hade tänkt att gå igår men jag orkade bara inte. Det märks i kroppen att jag tog min spruta igår, idag orkade jag bara cykla 15 minuter och kom 5 km, sen ställde jag mig på löpbandet och promenerade i 15 minuter, ganska sakta gick det, kom drygt 1,2 km. Och nu har jag grymt ont i benen....

Jag hoppas att effekten utav sprutan har kickat in till imorgon så att jag får känna mig pigg igen. Det är så jobbigt att behöva må så här igen, jag som nästan har vant mig vid att ha mera ork och att ha lite mindre värk.
Vikt och motion | |
#1 - - pillan:

då hoppas vi på imorgon

#2 - - Carina:

I morgon är en ny dag med nya möjligheter :)

Kram

#3 - - Linda:

Tack snälla...Ändå skönt att han slipper lida.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter...

#4 - - Agneta:

trist att du känner dig så trött dagen efter, håller tummar o tår för att morgondagen känns bättre igen! Så snabbt tappar du inte allt du byggt upp hittills så det är nog bara på det igen som gäller!

Kram

#5 - - E:

Du har så rätt, man oroa sig under graviditeten men det är när de väl är ute som den riktiga oron börjar ;-)



Nora mår i alla fall bra nu och det hjälpte med ny mat och medicin, så skönt.



Jag var också ute och gick idag och är helt död, var hos reumatolgen i måndags och fått mediciner. SKönt att komma igång igen och förhoppningsvis blir lite pigare.



Kram på dig

#6 - - Ama de casa:

Håller tummarna att det känns bättre imorgon! Eller idag blir det kanske. Fast för mig blir det imorgon eftersom jag ligger 8 timmar efter just nu.

Upp