uppdatering angående våra morgnar....

Tack för era tips och uppmuntrande ord angående mitt inlägg om våra morgnar här hemma. Nu har vi börjat göra så här att jag faktiskt ligger kvar och sover dom morgnar som jag inte behöver ge mig iväg. Då slipper vi tjata och gnälla och skälla på varandra på morgnarna. Jag slipper gå upp för tidigt och dom slipper min tjuriga uppsyn, så vi vinner allihopa på detta. Nu får alla ta sitt eget ansvar med att äta frukost, klä på sig och allt sådant i tid och att ge sig av hemifrån i tid för att hinna till skolan. Det känns mycket skönt faktiskt.


foto:jag
Familj | |
#1 - - Gun:

Det låter ju jättebra! Ofta klarar de mer än man tror helt själva.

#2 - - Sand mellan tårna:

Skönt att ni hittat ett sätt som funkar för er :D

#3 - - Kristina:

Det låter som en himla bra lösning tycker jag. Och det är nog precis som du säger bra för de andra att få ta sitt egna ansvar.

Upp