varför gör jag så här....

Jag ska nu idag försöka plugga ordentligt, jag har några stenciler som jag måste gå igenom och jag måste i alla fall kika i böckerna. Jag har ett ark med lite frågeställningar som jag måste ta tag i till imorgon då vi har föreläsning om just detta, så det vore väldigt bra om jag i alla fall kunde gå igenom frågorna och försöka hitta svaren. Men vad gör jag? Jo jag börjar fixa med disken, sätter på en tvätt, tittar in på facebook och börjar chatta med en vän, jag hamnar här och skriver just nu ett inlägg fast jag borde verkligen sätta mig i köket och läsa. Varför gör jag så här? Jag vill plugga och den här utbildningen verkar vara superbra och rolig, så egentligen borde jag sitta som klistrad vid köksbordet, men det gör jag inte. Då börjar jag fundera på varför jag gör så här, det här är absolut inte första gången som jag fungerar så här. Smiter jag, försöker jag bara få tiden att gå eller vad? Jag vet faktiskt inte....

Men nu måste jag, så hej då för ett tag. Ni hittar mig förhoppningsvis i köket lutande över mina böcker och stenciler.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - nettan:

kul att du hitta min bligg och välkomen till denna undebara värld.. kram N

#2 - - Maja:

ja, varför ÄR det så? har precis samma problem just nu... massa jobb framför mig, men en kaffe och lite blogg-koll lockar mer. Grrr...

#3 - - Gun:

Jag är också expert på att förhala! Det spelar ingen roll vad det är, men är det något jag MÅSTE göra, så förhalar jag in i det längsta. Så dumt.:)

#4 - - Emilia:

Du är inte ensam kan jag säga, jag är expert på sådant när jag ska plugga.. ;)

Upp