arbetet inskickat och boken snart utläst...

Nu är arbetet färdig genomläst, rättat och vissa meningar tillagda. Så nu är det inskickat. Nu har jag ingen kontroll över framtida rättning. Det känns alltid så skönt när arbetet är ivägskickat men också lite jobbigt och läskigt, för så fort det är ivägskickat så tappar jag all kontroll som har med arbetet att göra.

Även boken: det tredje tecknet är snart utläst, så ikväll får ni nog en bokrecension. Det är en mycket spännande bok som har gett mig många nya kunskaper under läsandets gång, främst vad gäller häxprocesserna och Islands kultur. Spännande, läsvärt och historieberikande är tre ord som passar den här boken mycket bra.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Anonym:

Härligt... klar innan "deadline" och inskickat...skönt.



Duktiga du!



Kati

#2 - - Fnulan:

Vilken lättnad va? 100kg borta från axlarna? Jag börjar få panik för allt bara hopar sig med skolan. Mira har varit hemma i en vecka och då får man inte gjort ett jäkla skit... SUCK!

Hoppas att du med får lite solenergi idag! Håller tummarna!



Puss

Upp