boktips...

Ni bara måste läsa den här boken med Karin Alvtegen: En sannolik historia.


Den var verkligen så bra som jag hade hoppats. Tänkvärd, fin och verkligen bra.

"I en sannolik historia möts två olyckliga människor som upptäcker att vi faktiskt kan ändra vårt sätt att se på tillvaron och att det finns helt andra val att göra i livet än de vi kanske först tror. Med säker hand, stark psykologisk laddning och en osviklig känsla för att blottlägga det djupt mänskliga, skildrar Karin Alvtegen relationer, sorg, konflikträdsla, fördomar och kärlek."

Den här boken får absolut 5 av 5 möjliga. Läs den, blir min uppmaning. Ibland under läsningens gång lade jag ifrån mig boken bara för att få dra ut på läsningen, jag ville att boken skulle räcka så länge som möjligt. Men det gjorde den inte - jag började läsa den igår och har läst ut den idag. Och den har verkligen gripit tag i mig. Jag tycker nästan det är lite tråkigt att jag nu har läst ut den, för nu har jag den inte kvar att läsa längre...

bokrecesioner | |
#1 - - Marie:

Jag tror faktiskt att jag har den boken liggande någonstans, fick den av svägerskan för ett tag sedan.

Kanske det är läge att börja läsa den nu då;)

Kram♥

#2 - - carina:

Den tror jag faktiskt att jag måste försöka läsa :)

Kramen på dig♥

#3 - - Anonym:

Den tror jag faktiskt att jag måste försöka läsa :)

Kramen på dig♥

#4 - - Carina:

Underbara bok, kul att du gillade den :)

#5 - - lovisa:

haft en bra start på veckan?:)

#6 - - Emily:

Den verkar ju jättebra!

#7 - - Bodypalace:

finns den i filmformat? ;)

Upp