Dalai Lama på storbildskärm...

Vår lärare kände sig lite elak som hade oss inomhus under Dalai Lamas föreläsning så vi fick gå ut och lyssna lite. Allt visades på storbildskärm utomhus så vi fick sitta i solen en stund och lyssna.


foto:jag


foto:jag

Jag spelade in en lite bit av föreläsning, jag ska se om jag kan lyckas få upp den här senare...
utbildning | |
#1 - - maria:

måste varit intressant att lyssna på..



ha en skön helg fina du <3

ska du jobba ?

#2 - - Barnens Hjältar:

Åh vilken upplevelse, vad pratade han om?

#3 - - Stattinskan:

Jag har läst en del böcker av honom. Enkel och ganska självklar livsfilosofi. Diggar honom :-)

Gomorron

#4 - - soffie:

spännande att få sett och lyssna på han,

ha en mysig lördag

#5 - - Agneta:

vad roligt att fått se och lyssna till Dalai Lama! Ser fram mot att du får in en liten snutt ifrån föreläsningen

#6 - - Ninni:

Va häftigt...såg du honom i verkligheten också??



Ha nu en riktigt skön helg..kram kram

#7 - - Ann Catrine:

Vilken häftig upplevelse!!



Kram vännen!

Upp