en enastående bra film...

Idag på eftermiddagen så passade jag och en klasskompis på att gå på bio. Vi såg: The King´s Speech. Det var verkligen en enastående bra film. Jag ska aldrig mer vara nervös inför en muntlig presentation. Jag kan bara säga så här: se den!!!


bilder lånade från google.
Nöje | |
#1 - - Anonym:

Japp... hör dig... jag skall gå och se den.



Kati

#2 - - Agneta:

det finns så många filmer som jag skulle vilja se, denna tillhor en av dem definitivt!

#3 - - Karin -Trattoria:

jag älskar den filmen!

#4 - - Karin -Trattoria:

jag älskar den filmen!

#5 - - Ann Catrine:

Helt underbar film!!!

#6 - - Helene:

Går den på bio nu ??

Jag som hatar redovisningar där alla tittar på en själv = ((

Önskar dig en fin tisdag.

Kram Helene.

#7 - - Barnens Hjältar:

Jag smakade faktiskt aldrig på melonen men de små åt med god aptit så jag tror den smakade en del :-)

Ha en finfin dag

Kram!

#8 - - carina:

Kul med biobesök :)

Jag har inte sett den filmen!

Ha en fin dag!

Kramen♥

#9 - - E:

Håller med dig fullt å fast, den är alldeles fantastiskt bra!

#10 - - Sanna:

Mkt bra!

Upp