fototriss...

Veckans tema på fototriss är seger/vinst.
Det första jag tänker på med vinst är storvinsten jag har fått i och med mina fina döttrar.

Tre döttrar, tre fina - underbara vinster.


Här är vi: jag och mina tre fina döttrar, då min yngsta är nyfödd.


mellandottern hälsar på sin nya lillasyster för första gången...


äldsta dottern "känner" på sin nya lillasyster för första gången...

fotona är fotade genom ett fotoalbum därav de lite dåliga kvaliteten.
Vill ni se andra fototrissar kika här.
fototriss | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Instämmer till fullo, barnen är verkligen livets största vinster!!

#2 - - Barnens Hjältar:

Tack, ja ibland är det kul att pyssla! Ibland orkar man inte dock :P

#3 - - Viktkamp:

Sötingar =)

#4 - - Gammelsmurfen:

Delvis samma tanke ser jag. Men det gör ju inte din triss sämre :-)

#5 - - soffie:

ååå vilka underbara bilder och vilken bra tolkning av trissen:)

#6 - - mamarazzin:

Värdefulla vinster och foton :)

#7 - - Monica o Jacob:

Ja dom tre sötnosarna är väl dom bästa vinster man kan få;-)

Ha en skön söndagkväll;-)

#8 - - Kerstin:

Grattis till så fina vinster!

#9 - - Pialotta:

Jo men Solklart.. den allra största vinsten varje gång.. men jag har några stycken, liksom en hel del barnbarn nu så det hade blivit alldeles för många foton i trissen ;)

Hur gamla är dina barn nu då?

Härlig liten skara du har:)

#10 - - Jan Helleberg:

Barn är våran högvinst i livet. :)

#11 - - Marie-Louise Grimlund:

Precis vad jag tänkte fråga, det Pialotta frågade.Hur gamla är Dina barn nu?

Triss i vinst fick inte jag bara en liten pluttilutt, som föddes för tidigt.Skrev om det den 1 April. Mi´s nya liv.

#12 - - Tinezza:

Fina bilder och visst är det en vinst!!!



Litet sidospår...vi hade väldigt lika efternamn såg jag och jag tycker det är jobbigt att man får bokstavera det hela tiden och vad ska inte du då tycka ;) hi hi hi

#13 - - Axart:

Helt underbart och så sant, barn är en vinst!



AX

#14 - - Helene:

Va härliga bilder !!

Hoppas din helg har varit bra !!

Kram Helene.

#15 - - Agneta:

absolut måste det vara den högsta vinst man kan få :-)

#16 - - Susanne:

Ja, kan bara hålla med!!!! Högsta vinsten, absolut=)

#17 - - carina:

Håller med dig! Högre vinst kan man inte få :)

Kramen på dig♥

#18 - - Annelie:

En storvinst, absolut!

Och tack för dina lyckönskningar på min blogg!

Kram.

#19 - - Misswhatsit:

Fina foton på dina söta döttrar. Barnen är ju den absoluta storvinsten.

Tack för kommentaren hos mig.

Ha en bra vecka!

#20 - - Lilitha:

Ja, man borde ju sluta att köpa lotter... Då vi redan är miljonärerer...flera gånger om...hihi.



Gulliga bilder, och fin blomma när man kommenterar.



Kram sötnos

Lilitha

#21 - - Lena:

Vilka härliga bilder! Du har en award att hämta inne hos mig! Kram

#22 - - Nett:

Så klockren, fototriss och tre vinster. Känner igen mig där, jag har tre med och det är verkligen en vinst, livets vinst :) Kram

#23 - - Ann Catrine:

Vilka härlig bilder!!!



Kram



(håller på att läsa ikapp här inne efter en mer eller mindre datorfrihelg ;-)

#24 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !

Jag har läst lite granna om Dina förlossningar och det om när Du föddes.Jag ryser och smågråter.Hur näradöden-livetupplevelser kan te sig på olika sätt.Kanske ska skriva mer om hur dramatiskt det var innan Madeleine skulle födas.De flesta har ju fött barn så de vet hur det är på ett ungefär.

Skönt att Du lever.Ska göra som Du med andningen, har så dålig kondis efter jag slutade röka, ja även med andningen.Går stavgång med Carema vårdcentral Må,Ti,Onsdag tur det är sköterskor med första gången höll jag på att stupa omkull så trött var jag.Ska läsa mer av Dina berättelser.Du skriver enastående bra.Och Du har ett minne lika bra som mitt.

Många av oss har något gemensamt men ändå inte.

Ha en riktigt fin dag.

Kram Mi

#25 - - Caroline:

Rösta gärna på min bild, nr 1, så länkar jag dig i min blogg.

http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/april/finalisterna-i-veckans-blogg-v13.html#comment

#26 - - Jah Hollis:

Det är bara att gratulera. Fin triss.

#27 - - mammakero:

Bra triss!

Precis vad jag tänkte på när jag såg seger/vinst temat. Nu har jag inte tänkt vara med denna omgång, för jag är allt annat än inspirerad...

#28 - - Ama de casa:

Ja, det var verkligen tre högvinster det :-)

#29 - - Barbro S:

Fina bilder på dina vinster:).

Upp