gårdagen i bilder...

Ni får gårdagen i bilder. Jag har jobbat idag och är trött så jag orkar inte skriva något bra inlägg.




Trädgården förbereder sig för sommaren och många roliga små saker finner man i den.


Växthus, fågelholk och lite annat.

På vägen hem tog vi en promenad över Skogskyrkogården.


min fina familj är på väg...


Det är något väldigt rofyllt och fint med att gå på Skogskyrkogården, tycker jag.


alla foton:jag
Familj | |
#1 - - maria:

fina bilder :)

på skogskyrkogården ligger min mormor...

hoppas du haft en fin påskafton <3

kramar maria

#2 - - Alexandra <3:

Super mysig blogg :)

#3 - - Amandiix:

Veckans blogg, ta chansen så du kanske vinner!

Kramis :)

#4 - - carina:

Jättefina bilder bjuder du på :)

Kramen♥

#5 - - Barnens Hjältar:

Härliga bilder, ser ut som en kanondag!

Under kudden funkar väl precis lika bra!!

#6 - - H E L E N A & E M I L I A ♥:

hejj va med i dagens blogg hos oss:) tänk om du vinner det är alltid kul:) hehe

förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer:(

#7 - - Ninni:

En gårdag i bilder är inte fy skam=) Härliga var dom!!

Hittade du en Nalle under snön??



Ha en fortsatt skön helg.kramen

#8 - - Helene:

Härliga bilder !!

Ha en fortsatt mysig påsk.

Kram Helene.

#9 - - Aggie:

Vilka härliga och underbara vårbilder, dom är energiska men ända rofyllda!

Agneta kram

#10 - - Ama de casa:

Vilken härlig bildbomb :-)

#11 - - Trolda:

Ljuvliga bilder - verkade som en riktigt härlig dag med din fina familj! =D Fortsatt GLAD PÅSK!



Trolda - kramar =D

Upp