halloncheescake, recept...

Nu hittade jag äntligen receptet på halloncheesecaken som jag gjorde till påsk. Det var visst en hallonpannacottapaj jag gjorde, fast jag trodde det var cheescake. Jaja spelar ju faktiskt egentligen ingen roll, god blev den i alla fall. Receptet hittar ni här.


foto:jag
mat | |
#1 - - Ninni:

Mmmm mums va god den ser ut..jag äälskar Hallon, godaste bäret som finns=)



Kramen

#2 - - Ninni:

Som tur var, var det ju bara igår jag mådde dåligt=)



#3 - - Hanna o Elliot o Nelli:

Åh va mumsigt det ser ut! :D

#4 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

mums!

#5 - - Helene:

TACK för det receptet !!

Måste jag göra...till helgen kanske = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#6 - - Anonym:

Vad gott det ser ut :)

Hur kan du göra en sådan slät och fin tårta???

Duktig du är :)

Ha en fin dag!

Kramen♥

#7 - - Marie:

Cheesecake eller pannacotta, gott vilket som;)

Tack för receptet!

Kram♥

#8 - - Aggie:

Mumsigt.....hallon är gott, pannacotta är gott, och är det en cheesecakehybrid är det säkert godast!

Agneta kram

#9 - - Anonym:

Japp, då har jag lagt recepter i favoriter... stark kandidat till vår kommande studentfest!



Kati



#10 - - Maya:

Ser riktigt smarrig ut!

#11 - - Ann Catrine:

Den måste jag bara testa!!

Såg verkligen smarrigt ut!

Som ombyte mot min soppa... ;-)



Kram!

Upp