har jobbat...

Jag har jobbat klart för idag, alltid lika trevligt att träffa personalen och de gamla. Tänk vad mycket man får tillbaka av att hjälpa andra egentligen. De boende är så tacksamma och glada för att vi/personalen är där och hjälper till eller ja oftast är dom det och jag trivs mycket bra där. Imorgon ska jag jobba igen och faktiskt så ser jag fram emot det.

Men nu ska jag hälla upp en mugg kaffe och ta tag i grupparbetet vi fick igår. Lite måste jag få gjort innan måndag morgon, så nu sätter jag igång. Minst 1 timme ska jag sitta har jag bestämt. Sen får jag kolla på tv eller läsa någon "roligare" bok.


foto:jag

Nej jag fick inget godis igår utan jag tog några blodapelsiner istället. Faktiskt väldigt gott och väldigt mycket nyttigare
utbildning | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Tack tack för alla snälla kommentarer :-) Har sovit och myst en massa :-)

#2 - - Ann Catrine:

Attans att du redan läst Ödets Hav

(fast jag misstänkte det)

hade tänkt skicka den till dig,

för jag förstod att du skulle gilla den ;-)

Tänk vad man kan känna varandra bara genom

bloggvärlden ;-)



Kram rara du!

#3 - - Karin:

Blodapelsiner är vansinnigt gott!

Nu blev jag ju jättesugen, men affären stängde för snart en halvtimmme sen... :(

Kanske hittar något annat gott att tugga på här hemma, men då blir det förmodligen inte lika nyttigt... :D

#4 - - Stattinskan:

Åhhh, gissa om det var länge sedan jag åt en blodapelsin - nu fick jag ett tvärsug ;-D

#5 - - Nett:

Här skall jag nu jobba natt 2 av 3 :) ser hemskt gott ut med blodapelsinen :) Kram

#6 - - Doris:

Trist att behöva plugga på helgen. och dessutom jobba. Hoppas du får en fin helg trots allt!

#7 - - Mona:

Ha en härlig lördagkväll, vännen!

Kram

#8 - - Barnens Hjältar:

Tack tack igen, gulliga du :-)

#9 - - soffie:

mums med blodapelsin:)

hoppas det gick bra med skoljobbet

kram

#10 - - Agneta:

jag föredrar vanliga apelsiner jag, men visst är det gott med lite blodapelsiner oxå.

kram

#11 - - Kristina:

När man jämför godisbilden och blodapelsinbilden ser ju faktiskt blodapelsinerna så mycket mer läskande ut!

#12 - - Diana:

Du kan inte lura i mig att blodapelsiner är godis! ;) Låter som din helt är fullspäckad, jobbigt men så blir det ibland...

#13 - - Fnulan:

PUSSGURKA!!!



TAck för att du är så gooooooooo!!!!!

#14 - - Camilla:

Efter jag jobbat klart igår, och efter jag hade ätit middag så blev det godis för mig.

Ja...riktiga godis :)

Kram på dig!

#15 - - Anonym:

Angående awarden... jag kände precis som du och krev också och undrade vad själva utmaningen var.... men det var bara att skicka vidare till folk med mindre än 100 läsare.



Kati

#16 - - LINDAVIOLA!:

Så härligt!!

#17 - - Ingrid:

Smarriga apelsiner!! Vad gäller studieuppgifter undrar man hur de tänker ibland. dottern har med en uppgift till Tisdag, mailade i Torsdags och undrade varför uppgiften inte är "upplagd på internet" som hon lovat fixa. Den är fortfarande inte upplagd och mailet är inte öppnat...

#18 - - Ama de casa:

Det är så himla bra när man trivs på jobbet - det blir bättre för alla då!

:-)

#19 - - Husfrun:

Duktiga du som pluggar så flitigt :)

Visst är det en härlig känsla att trivas på sitt jobb. Så viktigt.

#20 - - Johanna:

blodapelsin var evigheter sedan jag åt :(



ja hoppas du hittar filmen..



kommer ett inlägg om dejten strax, skyddat.

Upp