inflyttningsfest...

Inflyttningsfesten igår var väldigt trevlig, jag hade tänk att jag skulle börja åka hemåt vid halv tio så att jag slapp komma hem så sent, jag var hemma halv två, så kvällen var verkligen lyckad. Åkte från Solna centrum vid 00.15 så det tog en stund att komma hem till södra sidan om stan.

K hade bakat pajer, gjort underbara sallader, efterrätt och sen köpt chips och godis, så igår var det varken lchf eller GI som gällde.
Sen pratade vi om allt och ingenting och spelade SingStar, jag gjorde till och med bort mig och sjöng en sång. Jag som aldrig sjunger bland andra annars, jag sjunger på sin höjd hemma med familjen runt mig. Men jag bjöd på det igår, jag sjunger inte bra men vad f*n lite får man kanske bjuda på...

När jag åkte tunnelbanan hem i natt så klev det på poliser och hade "trygghets genomgång" av t-banan vid Västraskogen. Det kändes bra och tryggt faktiskt. Vid T-centralen var det grymt smutsigt och skräpigt och jag konstaterade att det var länge sedan som jag stod på T-centralen en fredagsnatt vid 01.00 tiden.
Nöje | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Härligt! :)

Upp