nu börjar det...

Nu äntligen vet vi på ett ungefär vad grupparbetet ska gå ut på, så det blev en tur till museet idag också. Om en vecka smäller det, då ska vi ha en muntlig presentation på drygt 45 minuter och lämna in en skriftlig rapport på 8 A4-sidor. Ja men det ska väl gå det också. Jag ska ta tag i symboler i konsten, myter och ikoner. Så imorgon blir det en tur ner till biblioteket för att leta böcker om symboler i konsten och kanske något annat. Men det känns som om detta kan bli tufft, en vecka har vi på oss innan allt ska redovisas. Och sen ska en individuell uppgift lämnas in söndagen efter, skriftligt på drygt två A4-sidor...






alla foton:jag
utbildning | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Det låter spännande :-)

Tack, ja jag tror han kommer bli nöjd med den :-)

#2 - - Gun:

Det låter som mycket jobb, men spännande och roligt också. Du grejar det, och vad skönt sen när det är klart.

#3 - - Diana:

Oh, är det en kurs i konsthistoria som du läser? Jag läste en snabbkurs en gång och blev helt såld på dorisk, jonisk och korintiskt. Haha!

Och alla dolda budskap i tavlor... jaaa, jag hade gärna lärt mig mer om det!

#4 - - carina:

Måste ändå vara roligt :)

Vad skönt det ska kännas när det är klart!

Kramen på dig♥

#5 - - Ellen:

DAGENS BLOGG PÅ MIN BLOGG

#6 - - Nett:

Vilket jobb.. duktig du är, redovisningar tyckte jag var jättejobbigt. Kram

#7 - - Ama de casa:

Oj! Tajt tidsschema... Men det kommer säkert att gå galant!

:-)

#8 - - Yohanna i Las Palmas:

Uj uj uj vilket tufft schema, men symboler är kul Kommer du ihåg vad vi talade om Da Vinci-koden. Kul!

sv: Visst kan man skriva om vilken kanarieö som man vill, det är bara att köra på.

Hälsningar

Yohanna

Upp