på jakt efter...

Efter jobbet idag så gav jag mig ut på jakt efter vårtecken på vägen hem. Gick lite i skogen, vid sjökanten och det var så skönt ute, hade det bara varit vindstilla hade promenaden blivit ändå längre.


Det här runda fönstret finns i kulverten som förbinder alla husen på mitt jobb. Jag tyckte det var så läckert med speglingen som blev i fönstret.


Äntligen hittade även jag lite blåsippor.


Isen börjar släppa sitt grepp nu.


Det var torrt och fint i skogen.


Nu har det börjat blomma i rabatterna utanför huset.
alla foto:jag

årstider | |
#1 - - Anonym:

Visst är det underbart...idag har jag verkligen njutit av våren!



Underbara bildr!



Ha en härlig söndag!



Kati

#2 - - carina:

Underbart med vårbilder :)

Hos oss är det inte speciellt fint väder i dag :(

Önskar dig en fin eftermiddag!

Kramen♥

#3 - - madlar:

Vilken underbar årstid vi befinner oss i. Det fullkomligt exploderar runt omkring oss.

#4 - - Lotta:

Oh så många fina bilder du bjuder på idag, härligt!

Nu mulnar det upp, så regnet är nog här innan kvällen.

Kram

#5 - - maria:

vilka fina bilder, jag blir glad av dem :)



ha en go kväll...

kram

#6 - - mammakero:

Nu går det så himla fort, varje dag bjuder på nya vårnyheter! Nu behöver jag vara ute varje dag och hitta dem!

Finfina bilder!

#7 - - soffie:

å va fina vårbilder,jag har med sett blåsippan idag men ingen vild tror ej vi har dem här i Karlstad bara i trädgårdar,

kram

#8 - - Barnens Hjältar:

Tack igen, gullig du är :-)

#9 - - Susanne P:

Härliga bilder!

Nu kommer våren med stormsteg!

Kram

#10 - - skogslyckan:

Oj vad mycket vårtecken du hittat. Jag har inte letat så noga utan bara vistats ute och njutit i helgen. Men en fjäril och Tussilago har jag sett.

Ha en fin start på veckan!

Kram Pia

#11 - - Fnulan:

Heeeej min favorit!!! Nu ska jag läsa allt jag missat!



puss

Upp