sms är bra grejer...

Vi är sams nu, allt känns bra.
Sms:et hade gjort den verkan som jag velat, hon mådde bättre utav det.

Känns skönt att veta att hennes dag har varit helt okej.


foto:jag (taget för drygt 12 år sedan)
Familj | |
#1 - - Karin:

Vad skönt när det reder upp sig. :)

Så söt hon var när hon var liten!

(Men det är hon säkert nu också förstås. :))

#2 - - Barnens Hjältar:

Oj, tack för komplimangen :-) Jag är 39 år. Blir 40 nästa år..

Min bok finns bara som e-bok just nu. Jag har några bok-ex kvar hemma iofs

Kram kram

#3 - - soffie:

å va bra det ordna sej tur sms finns!

ååå vilken sötnos :)

kram

#4 - - soffie:

å va bra det ordna sej tur sms finns!

ååå vilken sötnos :)

kram

#5 - - soffie:

å va bra det ordna sej tur sms finns!

ååå vilken sötnos :)

kram

#6 - - Cece:

Åh du är så varmt välkommen tillbaka till mig!

#7 - - maria:

vad skönt att ni är sams...jag gillar verkligen dina kvistar du visar på bilderna :)



ha det bäst fina du <3

kram kram

#8 - - Susanne P:

Det finns fördelar med mobiltelefoner också! ;)

Så skönt att ni blev sams igen!

Vad det gror och växer hos dej!

Kram

#9 - - Anki:

SMS är toppen!! De kan förmedla även de man kanske har svårt att säga bara så där.

Skönt när saker ordnar upp sig.

Oh jösses vilken liten söting.

Kramiz Anki

#10 - - Nett:

Vad bra att hon mådde bättre av sms:et, och alla kan vi ha dåliga dagar och extra fint är det om man kan be om förlåtelse. Kram

#11 - - Lotta:

Inte kul när man skiljs åt på morgonen som ovänner. är glad att allt löst sig.

Hmm...den där kakan skulle jag inte tacka nej till.

Vilka fina plantor du redan fått, och så säg jag att Din fina avokadoplanta har sträckt på sig :-)

Hoppas du får en fin fredag!

Kram

#12 - - Esmeralda<3:

fin blogg:)



Kolla gärna igenom min blogg och berätta vad du tycker om den. Kom gärna med förslag på förbättringar för jag vill utveckla mitt bloggande så att ni läsare gillar att läsa min blogg:)

#13 - - joanna:

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

kram

#14 - - Malin:

Skönt att det fungerade, det gjorde det ofta här oxå när de två äldsta fortfarande bodde hemma. Tror inte någon egentligen vill vara osams med den man älskar.

Hoppas ni får en skön fredag!

Kram

#15 - - Camilla:

Vad skönt att ni är sams igen.

Vänner ska man vara :)

Kram på dig!

#16 - - Annelie:



Hej å tack för din kommentar inne på min blogg.



Usch ja,, det finns väl ingé värre att skiljas som ovänner,, sällan det händer här men visst KAN det hända.

Tur att det löste sig för er skull.



Göttit med kladdkaka.. mums



Ha en finfin helg.. // Annelie

#17 - - Helene:

Sms är BRA !!

Önskar dig en mysig helg !!

Kram Helene.

#18 - - Mia:

Härligt, då blev det till en bra dag till slut ändå!



Fredagshälsningar med stor sooool!

#19 - - carina:

Bra att ni är vänner igen :)

Livet är alldeles för kort för att vara ovänner!!!

Kramen på dig♥

Upp