tänk att jag också är en...

Ibland har jag svårt att förstå att jag betyder lika mycket för mina döttrar som min mamma betyder för mig. Det känns som om jag inte kan bli lika bra, förstående och mysig som min mamma. Fast jag tror nog faktiskt att mina döttrar skulle säga att jag var precis det här om jag frågade dom.

Men ibland har jag svårt för att se att jag faktiskt är den där stabila, lyhörda och älskvärda mamman som jag faktiskt är. Jag känner mig ibland inte riktigt vuxen nog för att vara det. Men jag vet innerst inne att jag faktiskt är det, vuxen och en bra älskvärd mamma till mina döttrar.

Familj | |
#1 - - Fnulan:

Jag tror att du är en fantastisk mamma med ditt stora varma hjärta!

Idag hittade jag en bok som jag ska fylla i till min mamma till morsdag present. Den är så fin! Man ska skriva vad mamma lärt mig och vad hon är för mig. Se om du hittar den ISBN 978-91-86493-00-4

#2 - - Agneta:

Jag tror oxå att du är en varm o go mamma till dina flickor, precis en sådan som jag vill vara till mina små!

Kram

#3 - - linda:

fin blogg!

#4 - - Jessica:

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

#5 - - Diana:

Klart du är en bra mamma! annars hade det märkts vääääldigt tydligt!

#6 - - Kristina:

Jag funderar också i dom banorna ibland. Tycker ju att min mamma kan allt och kan hjälpa till med allt och själv känner jag att jag inte kan nästan någonting. Men förhoppningsvis är jag ändå den bästa mamman i världen för min dotter.

#7 - - soffie:

du verkar verkligen va en goo mamma ,men jag tänker med som du intressant faktiskt såg att fler skrev så,

jag känner mej pytteliten ibland och inte som en mamma som ska vara trygg och bra för barnen ,jag har tur mina båda föräldrar finns för mej än,

kram

#8 - - maria:

känner igen mig i dina tankar, ibland känner man sig verkligen liten...men jag tror absolut att våra barn ser oss som sina trygga mammor :)



kramar fina du <3

#9 - - Lotta:

Med all säkerhet så är du den allra bästan mamman som dina barn har :-).

Men jag förstår dina funderingar, där är vi nog alla ibland.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

#10 - - Ragnvi:

Morning o Glad Påsk på Dig!

Hm...jag fattar nog fortfarande inte att jag är mormor! Känner mig ibland som den där tonårsdottern...fniss!

Jodå, allt gick bara bra med liten Max o med föräldrarna!

Kramen!

Ragnvi

#11 - - Stattinskan:

Så klart att du är!!! Jag brukar tänka att, så länge jag gör så gott jag kan så är det bra!

#12 - - inger stark:

Alla mammor känner så där ibland. Att du är en bra mamma det vet jag!

#13 - - Anonym:

Jag tror du är en bra mamma....



Massa av kärlek, gott förnuft.... och att göra sitt bästa efter förmåga genom livet....hoppas jag på skall räcka.



Kati

#14 - - carina:

Klart du är en bra mamma!

Dottern sa i går kväll.... vad jag och R har det bra :)

Värmer hjärtat när dom säger så!

Glad påsk!

Kramen vännen♥

#15 - - Helene:

Det är klart du är...

Tro på det för det är du.

GLAD PÅSK

till dig...Kram Helene.

#16 - - Nett:

Precis så har jag tänkt med men inser att så tänker nog de flesta mammorna. Jag tror att du är en toppenmamma som gör sitt bästa, och mer än så kan man inte göra. Kram

Upp