åh vilka paket... vilken lycka.

Tack mormormu!

Vilka otroligt fina paket jag hämtade ut på posten idag. Två paket hade jag fått och båda två var från mormormu.

Det ena paketet var en härlig vinst som jag fick efter att jag vunnit en tävling inne hos mormormu för ett tag sedan. Och tänk så väl innehållet kommer till pass. Jag ska spara på innehållet till min operation sedan ska jag krypa ner i soffan under den helt otroliga filten och dricka thé, äta marshmallows och läsa bok.
Filten får nog till och med följa med redan till sjukhuset eftersom jag brukar bli frusen efter en operation och denna filt verkar tusen gånger skönare än sjukhusens gula filtar...




foto:jag

Det andra paketet innehöll en annan överraskning, mormormu skulle skicka mig en bok via "pocket cirkeln" augusti rundan på FB (man skickar en bok till en viss peson varje månad - personerna slumpas fram). Och vilken bok sedan, oj jag kommer börja bläddra i den nu direkt, ska kanske bara sätta på lite mat på spisen. För risken finns att jag förlorar mig i bokens- och arkeologinsvärld så till den grad att jag i annat fall glömmer att göra middag...

Nöje | |
#1 - - Ann Catrine:

Vad roligt att du gillade grejerna!

(men det var väldans vad posten tog tid på sig...)

Boken var bara självklar när jag såg att det var

dig jag skulle skicka bok till ;-)

Och prylarna i "vinstpaketet" valdes med tanke på

höstkvällar som kommer.

Jag har själv en likadan filt,

det är bara att tvätta och tumla så ser den

likadan ut ;-)



Stor kram vännen!

#2 - - Barnens Hjältar:

Vad kul med överraskningar på posten :-)

Hoppas du haft en bra dag och att du sitter och njuter av din bok :-)

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !



Gjorde en liten avstickare in till Mormor Mu, rätt kul,kanske skulle kallat en blogg Mormor Mi, men då ska den kanske bara handla om barnbarnen och dom ser jag inte så ofta längre.

Jo, 9/8 har Dottern semester, kanske hon kommer med motioncykeln hon inte kunde sälja åt mig.

Svärsonen har födelsedagspresent att hämta,och jag har köpt grillkorv billigt som finns i frysen.



Grattis till vinsten !



Kram Mi

#4 - - soffie:

kul med överaskningar på posten å inte bara tråkiga räkningar:)

#5 - - Lejonkvinnan:

Vilka härliga grejer att få på posten! Det är ju superkul att hämta ut överraskningar på posten :)En sådan filt skulle jag då inte tacka nej till :)



Sv: han röntgades i måndags för att kolla om det är något sådant eller något annat, läkaren ska ringa 22/8. Läkaren misstänker att det kan vara något sådant, men just det i går kändes som magsjuka eller matförgiftning, men man vet ju inte. Hoppas det inte är något farligt med hans mage bara. Avskyr att vänta på svar!



Ha en fin kväll vännen!

Kram

#6 - - maria:

Vad roligt med paket. Filten ser såå mysig ut och nu påminner du mig om att jag måste kontakta min boktjej :)



Fika framöver ?

Kramar

#7 - - Fröken Hulda:

Tack för titt och kommentar hos mig. Vilken härlig blogg du har... den ska jag börja följa :) Å vilka underbara paket. För att inte prata om den där FB-sidan. Den blir jag nyfiken på jag som läser allt hela tiden/Kram

#8 - - madlar:

Såååå kul med post som inte är reklam eller räkningar. Kan verkligen behövas som variation.

#9 - - Sussi:

Det var inga dåliga vinster! Pläden är bara sååå skön. Jag har en turkos :)



#10 - - Anki:

Vilka fina överraskningar du fick på posten.Ta hand om dej nu och din sjukling. Kram

#11 - - Mona:

Den där filten är Underbar! Vi har 2 st.

Kram till dig!

#12 - - Barnens Hjältar:

Tack så mycket! Jag blev lite förvånad av att han ville färga håret men han gillar svart helt enkelt :-)

Hoppas ni får en fin dag!

#13 - - Ama de casa:

Men så kul att få så fina paket - lyllo dig!

:-)

#14 - - Diana:

Vilka trevligt grejer du har fått! Filten ser helt ljuvlig ut!

#15 - - Johanna:

Ja det är riktigt kul :) Stan lever upp :)

#16 - - Husfrun:

Nejmen vad roligt, att få paket är alltid spännande. Den där boken verkar också mycket spännande och intressant.

Kram.

#17 - - ♥ Carina ♥:

Grattis till vinsten!!

Dom där filtarna är ju sååå sköna. Jag sitter med en över benen just nu :)

Ha en fin kväll!

Kram

#18 - - Pia:

Så kul med paket!

Sv: tack! Du får pröva, det är rätt kul!

#19 - - Loppan:

Vilka härliga paket! Filten ser ljuvlig ut :-)



Kram!

#20 - - Ninni:

Men åhh vilka vinster=) Filten ser underbart mjuk och go ut.

Ja ta med dig den du, kommer säkert till pass.



En bok som passar dig ypperligt=)

Ha en fin dag..kram

#21 - - Lotta:

Grattis till de fina vinsterna, roligt när man har sådan tur....och boken har ju ett passande tema.



Regnvåta kramar!

#22 - - Stina:

Grattis, härliga överraskningar!

#23 - - Ylva:

Mm, filten ser mysig ut och boken är bra! (Och te och marshmallows är gott). Kram!

#24 - - Agneta:

oj vilka härliga paket du fick, och en bok precis i din smak!

kram

#25 - - Susanne P:

WOW vilka paket!

Den där Boom-filten ÄR så skön. Vi har flera stycken så vi slipper slåss om den när vi sitter i soffan och myser! ;)

Kram

#26 - - Sussi:

Vinsten är vi väldigt nöjda med. Gott med choklad..



Ha det så bra

#27 - - Yohanna i Las Palmas:

Vad härligt med paket OCH överaskning. Det var värst vad du vinner tävlingar här och där ;)

En turgumma verkar det som.



ÅH en bra bok, vad jag längtar. Har en del som bara ligger och väntar på att jag ska få tid och lust, SAMTIDIGT.

Precis som Älsklingen... ha ha.



Tack för de fina orden på bloggen OM bloggen. Det värmer.



Hälsningar

Yohanna

Upp