ajajaj...

Tyvärr gör halsen ondare idag än vad den gjort de senaste dagarna, i natt vaknade jag utav värken och kunde knappt somna om. Jag har tagit mina värktabletter men det hjälper knappt. Sitter nu och väntar på att läkaren ska ringa upp mig. Sjuksystrarna jag pratat med tyckte att det kanske kan vara någon infektion på gång, men vi får se vad läkaren säger. Sex dagar efter operationen borde det kanske gå åt andra hållet och göra mindre ont - inte mer ont...

På fredag börjar skolan och jag har en lunchdejt med en gammal klasskompis. Så jag hoppas innerligt att jag kan äta lite lunch då. Känns lite trist att sitta och äta isglass kanske på lunchdejten.

Kalaste igår blev mycket fint och lyckat. Dottern fick fick nog de mesta av vad hon önskat sig. Men vi fick en hel tårta över och massor av kakor, så det blir väl fika ikväll också - för dom som kan äta vill säga. Själv lever jag just nu på isvatten, isglass och lite äggröra lite då och då (när jag tagit värktabletter och kan svälja).






alla foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Så tråkigt att Du fortfarande har något tjall, inte mår så bra som Du önskar.



Trodde jag skulle bli förkyld så många gånger som jag blivit blöt från topp till tå när jag kliver in i dygnsura snöbärsbuskar.Men har ju nära hem för att sätta på mig torra och varma kläder.



Vilken smarrig tårta. Och alla kakor sen.



Vet inte om jag ens kommer ihåg när min dotter fyllde 18.Har ju bara en borde jag ju det.Men hon bodde förmodligen inte hemma.Hon skilde sig från oss i ett tidigt stadium.Kan förstå det efteråt, två föräldrar som söp.Fy farao.Stackars unge.

Men så får jag några påminnelser varje gång vi ses.Trots min nyktra period av snart 4 år.



Kram och krya på Dig.



Ps.mot halsont tar jag Mucoangin. Ds

#2 - - Nett:

Hoppas att det inte skall bli värre och värre nu och håller tummarna på att det inte är en infektion. Kram

#3 - - Anonym:

Gratta dottern din i efterskott! Ja, kolla upp dig... efter så många dagar skall de ju ha vänt.



Själv började jag få kräkreflexer efter cirka en vecka.... ett långt stygn som hängde ned i halsen.



Krya på dig!



Kati

#4 - - Barnens Hjältar:

Tavlan fungerar på så vis att dag och kväll lyser röda dioder, en per 15 minuter. På natten övergår dioderna till motsatt sida och så blir de blå. Bra för nattvakna barn som saknar tidsperspektiv. Dessutom är den magnetisk så man kan sätta schemabilder på också.

#5 - - mammakero:

Hoppas du kan få lindring, för som du säjer, när det gått 6 dagar bör det bli bättre och inte sämre...

#6 - - soffie:

men aj stackare hoppas verkligen inte det är nån infektion utan att det går över nu,massor av kramar till dej å mums va god tårta det såg ut,

#7 - - Husfrun:

Aj då, håller tummarna för att det inte är infektion och att halsen snart känns lite bättre. Krya på dig.

#8 - - Fnulan:

Min Gabriel tog bort sina mandlar och hade ont en dag. VAd sa läkaren?

Kram

#9 - - Yohanna i Las Palmas:

Nej så tråkigt.

Hoppas att läkaren kan finna nån lösning.



Hälsningar

Yohanna

#10 - - carina:

Det är bra att du kollar upp det, så du inte fått någon infektion!

Vilken gullig tårta födelsedagsbarnet fick :)



Krya på dig nu vännen!

Kramen♥

#11 - - Jenny:

Vilken fin tårta. Krya på dig. tjing

Upp