äntligen har det börjat vända...

Nu mår dottern bättre, det verkar som om det vänder nu. Febern håller sig under 39 grader ibland lägre och lite mat har hon kunnat fått i sig och som tur är fått behålla, dricka går också bra. Nu blir det väl vila några dagar och hålla lite koll på tempen sen ska väl förhoppningsvis detta virus (som det troligtvis är) ge med sig.

Idag är jag ledig från jobbet - ska jobba helg - så idag kör jag en massa tvättmaskiner, diskmaskinen går också varm och så fort värmen utanför sjunker så åker nog dammsugaren fram också, om jag orkar. Nu har jag sex arbetspass kvar, jag trivs mycket bra på jobbet men det ska bli skönt att ha gjort sommarjobbet klart faktiskt. Snart blir det operation och vidhängande sjukskrivning sedan börjar skolan igen och jag hoppas att jag kan fixa på jobbet så att jag får ha varannan helg som stående jobbhelger. Det skulle underlätta något enormt ekonomiskt om jag visste att jag hade jobb varannan helg och så som det ser ut nu på jobbet så borde det inte vara några problem alls. Sedan kanske jag kan hoppa in någon kväll då och då lite beroende hur skolschemat och allt läsande kommer att se ut.

Snart ska jag orka mig ner till posten och hämta ut två paket som jag tror kan komma från Mormormu. Ni får se sedan när jag har hämtat ut det.
Vardag | |
#1 - - soffie:

men åå va skönt att det har vänt nu,kramar till din dotter

#2 - - Stattinskan:

Vilken TUFF start du fick i livet (gick in och läste tidigare inlägg). Jag hoppas att operationen går kanon och att du är på fötter illa kvickt :-)

Kramar om lite extra :-)

Gomorron

Upp