äntligen skola igen...

Idag börjar äntligen skolan igen efter sommaruppehållet. Arkeologi A är vad jag ska läsa den här terminen, sen blir det Arkeologi B och C nästkommande terminer. Det känns så bra. Att äntligen ha hittat något som jag verkligen gillar att studera.

Halsen känns bättre idag och med lite värktabletter i kroppen så kanske jag till och med kan äta lite lunch i skolan. Förhoppningsvis blir det inga problem att äta hos mamma på söndag.

Men nu ska jag fixa till mig innan jag ska dra iväg till skolan. Vi hörs...


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Husfrun:

Vilka spännande kurser du läser. Förstår att du längtar efter att sätta igång med dem.

#2 - - Camilla:

Vad duktig du är. Och vad kul att du har hittat något du tycker om att läsa.

Och vad bra att halsen är bättre nu.

Kram!

#3 - - carina:

Önskar dig en fin första dag på skolan :)

Kramen fina du♥

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas du får en fin första dag nu. Härligt att börja på en fredag :)

#5 - - Fröken M:

va spännande !! När jag var liten hade jag en flyktig dröm om att bli arkeolog :)

Ha en riktigt härlig dag !! kram

#6 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Godmorgon, fin blogg du har!



Vad tycker ni om http://angelicashop.se? Skulle ni vilja slippa frakten? Gilla på facebook (http://www.facebook.com/pages/AngelicaShopse/192021514190163). Om jag får över 50 stycken gillare innan söndag, så släpper jag en "gratis frakt" kod till alla som gillat sidan. Hur bra?



KRAM

#7 - - Helene:

Lycka till med skolan !!

Kram Helene.

#8 - - ♥ Carina ♥:

Va? Börjar ni på en fredag? Det blir kortvecka då ;)

Kram och trevlig helg!

#9 - - Agneta:

då hoppas jag att du hade en bra dag på skolan och önskar dig en bra helg!

kram

#10 - - Lejonkvinnan:

Hoppas att allt gick bra!

Kramis

#11 - - Anonym:

Lycka till under terminen!



Kati

#12 - - Ninni:

Skönt att du mår bättre=)



Ha en fin helg..kram kram

Upp