att vakna med...

Vaknade med huvudvärk och det är nog bland det värsta jag vet för jag vet att hela dagen blir förstörd. Tror jag går och lägger mig igen och ser om jag kan få vakna utan huvudvärk sedan. Vi ska på Exkursion idag med skolan och kika på arkeologiska lämningar i Huddinge, hoppas huvudvärken har lagt sig så att jag kommer iväg på det.

Jag bjuder på en bildbomb med bilder från i söndags, när vi firade min pappa som fyllde år.




alla foton:jag
utbildning | |
#1 - - Petra:

Åh - krya på dig - håller med dig - det finns inget värre än att vakna med huvudvärk =(



Kramar och hoppas huvudvärken försvinner snabbt!

#2 - - Ann Catrine:

Hur länge sedan som helst sedan jag kommenterade något alls...

Vet inte hur det är med mig,

mest bara vilar och sover!

Hösttrötthet?!



Sv: Mandolinen kostade 250:-, men jag köpte en till min dotter på loppis i somras för 50:-,

DÅ var jag inte intresserad själv...

Men jag blev när jag såg allt hon använde sin till...

Såååå typiskt mig!!

#3 - - Ann Catrine:

Hoppas du är fri huvudväken nu!!!!

Upp