dags att mysa lite...

Nu när snart hösten är här så är det dags att mysa lite tycker jag.

Jag börjar redan ikväll...



...med härligt fruktthé som jag vann hoss mormormu, det är väldigt gott och uppfriskande.



...och en spännande och bra bok, som jag måste läsa ut innan skolan drar igång på allvar.
Del 1 läste jag i julas och nu läser jag alltså fortsättningen, del 2...
Boken heter: En värld utan slut av: Ken Follett och precis som del:1 så utspelar den sig i Kingsbridge/England.
alla foton:jag

p.s. som ni vet så är alla ljust grå ord klickbara länkar d.s.
Nöje | |
#1 - - carina:

Det gör du helt rätt i :)

Ha en fin kväll!

Kramen♥

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Mysa med en bra bok är något jag saknar massor! Måste börja läsa igen. Förr läste jag minst två böcker i veckan. Nu kanske två om året om ens det :(

#3 - - Linda:

Fruktte såg ju jättegott ut! Jag har likadana muggar :-)

Det ser ut som att du får en fin stund!!



tack för dina söta kommentarer hos mig :-)

kram

#4 - - Fnulan:

HÖST??? Det är sommar Buhuuuuuu

#5 - - Ann Catrine:

Härligt att teet var gott ;-)



Ken Follet är bra,

men denna har jag missat,

skriver genast upp den på önskelistan!



Kram vännen!

Upp