födelsedag...

Ja vad gör man på sin födelsedag som vuxen, ingenting speciellt tror jag. Ikväll blir det hemmagjord pizza och tårta, kanske lite presenter sedan blir det bara en lugn kväll, operation av halsen imorgon (de ljust grå orden är klickbara - där finns hela historien om min hals). Min älskade mamma kommer och äter tårta med oss, annars är det bara närmsta familjen som firar. Jag fyller alltså år idag, 39 år.

På min FB sida skrev min mellantjej detta:

GRATTIS MAMMA SNART ÄRUU 40 WAAHAHAAA ♥


Mitt älskade namnhalsband.  foto:jag
livet | |
#1 - - erika:

sant ju <3

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Grattis på din dag!

Håller med dig man gör inget särskilt när man är vuxen på sin födelsedag. Dock är lite uppvaktning alltid välkommet :)

#3 - - Anonym:

Grattis på födelsedagen :) Kul att du kika in hos mig, tror fluff med mjölkchoklad också kommer vara väldigt gott, lycka till! / Madeleine

#4 - - Marie:

Grattis! Då blir det en hejdundrande fest nästa år då;)

Kram♥

#5 - - carola:

va kul att du kikade in.



Min äldsta dotter är 20 och har varit hemma i snart 5 år.

Vi står fortfarande på ruta 1 och jag vet inte vad jag ska göra, hon är ju myndig.

Det värsta är att jag vet ju hur hon mår, hur det känns, hennes tankar och känslor.

Har ju själv varit där.



Du får gärna maila, ibland är det skönt att skriva av sig bara till någon i liknande sits..Har fått mycket hjälp på det sättet själv.

Utan mina blogg/mail vänner hade jag inte fixat det.

Varma kramar

#6 - - Janeth:

Grattis på födelsedagen!

Skönt med ett lugnt firande eftersom den kommande operationen nu stundar!

#7 - - Ingrid:

Grattis, grattis lite i efterhand. hoppas din dag var bra!! kram

#8 - - ejmis:

Grattis lite i efterskott!!

=)

Upp