för lite värktabletter...

Läkaren ringde upp mig igår och vi pratade lite, eller ja han pratade och jag försökte svara för nu gör det ont att prata också. Han trodde inte det var en infektion eftersom jag knappt har någon feber utan han trodde istället att jag tagit för lite värktabletter. Jag vet inte riktigt om jag tror honom på det men okej jag får ta maxdosen nu och se hur det blir. Tar det inte bort smärtan så lär jag bli groggy i alla fall och då kanske det är lite roligare att ha ont... Imorse gjorde det lika ont som när jag vaknade igår men jag får väl vänta och se.

Vilken tur att jag bokade av mammabloggkryssningen, jag skulle aldrig ha fixat det. Jag kan inte äta, inte dricka ordentligt och att festa är uteslutet. Så jag gjorde nog rätt val. Men det är ett tråkigt val eftersom jag så gärna hade velat åkt och träffat på er andra bloggare. Men jag vet, hälsan kommer först.

På söndag ska vi fira min (styv)pappa och jag hoppas verkligen att jag kan äta då.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Ulrika:

Usch, hemskt att du fortfarande har ont. :( Hoppas verkligen tabletterna kan lindra lite om du tar fler av dem. Vad är det för smärtlindring du får?

Tänker på dig.

Varma kramar

#2 - - ♥ Carina ♥:

Stackare!! Vad jag tycker synd om dig. Hoppas det vänder till det bättre snart...

Kram och krya på dig!

#3 - - Ulrika:

Okej, hoppas citodon kan hjälpa dig. Det är min värktablett sedan de tog bort dexofen.

Vad är Celebra för något?

Kram

#4 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Ja varför utsätta sina barn för passiv rökning?

#5 - - Husfrun:

Det hoppas jag också att det klarar av då, äta alltså.

Vad är det för mammabloggala du skulle på?



Sv. jag äter lchf för min reumatism. Varje morgon gör jag min kaffedrink på ca 25g smält smör, ett rått ägg som jag vispar ner i smöret tillsammans med vispgrädde och resten kaffe. Det är min frukost som jag står mig på fram till middag :)

#6 - - Marie:

Hoppas det vänder snart, så här kan du ju inte ha det!!

Kram♥

#7 - - Diana:

Usch vad tråkigt att det bråkar så med dig! Krya på dig!

#8 - - Linda aka Javamorsan:

Aj låter inte alls skoj :( Tycker dock att det låter lite konstigt det läkaren sa. Men å andra sidan jag är ingen läkare.

Hoppas verkligen du mår bättre snart! Kram!

#9 - - Anki:

Uch o fy. Krya på dig...försöker lägga lite energi här i en påse o hoppas de hjälper, drar lite med trollspöt också!!!

Kramiz

#10 - - soffie:

men stackars dej har de sytt i halsen på dej,?Om du har lika ont imorrn tycker jag du ska kräva att nån doktor kollar så det ej har blivit nån infektion,massor av kramar till dej å hopas verkligen det är bättr eimorrn,

#11 - - mammakero:

Hoppas doktorn har rätt!

Du gjorde absolut helt rätt som stannade hemma. Du kan säkert vara med på någon bloggträff senare, för jag tror att det kommer fler...!

Kram i dimmorna... :D

#12 - - Aggie:

Inte kul alls för dig. Men ät så mycket piller som doktorn vill, dom brukar alltid ta i i underkant...Hoppas du snart mår bättre, usch...tycker synd om dig.

Agneta kram

#13 - - Camilla:

Men fy så jobbigt du verkar ha det.

Tråkigt att du ställde in mammabloggkryssningen. Tur men tråkigt.

Kram på dig!

#14 - - Ragnvi:

Morning din stackare! Tvi vale! Jag har mina kvar men min son lät operera bort sina...han mådde pyton ett bra tag efteråt!

Krya på dig!!!!

Kramen!

Ragnvi

Upp