fototriss...

Veckan tema i fototriss är: vid vatten.

Här kommer mitt bidrag:


foto:jag


foto:jag


foto:jag

Det fina fågelbadet på min mammas och (styv)pappas kolonistugetomt.

Vill ni se andra tolkningar av temat ska ni kika in på fototriss.
fototriss | |
#1 - - Anna ..svävar in..:

SÅ trevligt säkert kommer det härliga småfåglar som vill ta sig ett dopp..

#2 - - Emma:

Fint fågelbad, mina föräldrar har ett liknande hemma hos sig :)

#3 - - 4U2:

ANNORLUNDA TOLKNING I MIN SMAK!

#4 - - mammakero:

De där fågelbaden är snygga, men jag har aldrig sett någon med en liten svart fågel på kanten...

#5 - - Nett:

Sådant fint litet fågelbad :) Kram

#6 - - Jah Hollis:

Fin triss. Cool groda på sista bilden. :-)

#7 - - SigridfraEnget:

Fågelbad är rätt trevligt!

#8 - - Jan Helleberg:

Hoppas fåglarna utnyttjar faciliteten, fin triss. :)

Upp