fototriss...

Nu är fototriss igång igen och veckans tema är skruvat.

Min tolkning på temat kommer från min balkong och allt som är skruvat där...


gurkplantorna skrickar ut skruvade utskott...


här var det skruvat...


likaså hos luktärterna är det skruvat...
alla foton är tagna av mig.

Vill ni se fler tolkningar på temat så kika in på fototriss.
fototriss | |
#1 - - The one and only Nettan:

Härligt naturligt skruvat. Små skruvade armar som tar tag i det som finns tillgängligt. Vackert

#2 - - Gunvor:

Gulligt skruvat tycker jag. Äkta naturvara.

#3 - - Barnens Hjältar:

Vad fint du fick till det :-) skruvat och bra ..

#4 - - SigridfraEnget:

Naturens forunderlige skruer.

#5 - - Rantamor-På Näthinnan:

ja jag tycker att dessa naturens skruvar är helt okey...

kommer ihåg att just luktärter hade en väldans massa skruvar....

smart fixat...

#6 - - Axart:

Mums för gurka! fina bilder i din triss:)



aX

#7 - - Leena:

En fin triss med vackra bilder. En tanke som jag också hade - de naturliga skruvarna på klätterväxterna. Men här regnade det så mycket så jag vågade mig inte ut med kameran idag.

#8 - - Tant Marit:

Hihi, du och jag har tänkt lika, fast olika! :-) Jag hade ingen aning om att gurkorna klättrade sådär, jätteroligt att se!

#9 - - Tant Marit:

Hihi, du och jag har tänkt lika, fast olika! :-) Jag hade ingen aning om att gurkorna klättrade sådär, jätteroligt att se!

#10 - - susanne:

En härlig triss i ljusa sköna nyanser!!

#11 - - Nett:

Nog var det skruvat, och så gott med egna gurkor :)

#12 - - Ama de casa:

Det var verkligen skruvat det :-)

#13 - - 4U2:

De skruvar vrekligen upp sig!

#14 - - Aggie:

Det var bra skruv bilder, det och dom är fantastiska växterna med sina klängen. Agneta kram

#15 - - Sister Moonshine:

Fint med gröna skruvar!



/Åsa

#16 - - Gammelsmurfen:

Härliga skruvar på dina bilder ;-)

#17 - - LEna Norgren:

Härligt läckra skruvade bilder!!!!

#18 - - Jah Hollis:

Det blev fina varianter på veckans tema.

#19 - - Mona:

Det var skruvat värre det. :D

Kramen

Upp