ja nu har jag blivit firad...

Nu är jag firad och magen står i fyra hörn. Hemmalagad pizza (glömde fota), tårta och hembakta wienerbröd.


tårtan fixade Erika till :)
och sen fick jag en burk godis av Erika som jag redan hunnit äta upp, fick den i helgen ;)


Emelie bakade wienerbröd :)


av Emelie fick jag sorbét glass och två veckotidningar med massor av korsord :)


av Elin fick jag en mysig kudde och gelé hjärtan :)


Strepsils och ett presentkort på böcker fick jag av mamma och (styv)pappa :)


ett fint kort med "blomsterpengar" i fick jag av mina svärföräldrar.


två fina blommor och ett löfte om massor av isglass i frysen när jag kommer hem efter operationen fick jag av världens bästa man <3
alla foton:jag

(jag tror inte jag glömt någon/något - har jag det så ber jag om ursäkt)
livet | |
#1 - - Maya:

Så mysigt!

Grattis fr Åhus med :)

#2 - - maria:

Vad massor med godsaker..och vilka fina presenter :) rolig kudde med gamla tevebilden :)



Tänker på dig i morgon...Lycka till nu fina du <3

Kramar Maria

#3 - - Kristina:

Grattis! Vilka fina presenter du fått. Och lycka till med operationen.

#4 - - Aggie:

Ååå, så mycket gott och fint du fått och jag ber att få gratulera (igen, om jag gjort det tidigare...) och hoppas det går som smort i morgon!

Agneta kram

#5 - - Trolda:

GRATTIS till rara Du i efterskott!!! Så härliga presenter du fått! :)



Trolda - kramar =D

#6 - - carina:

Grattis i efterskott vännen!

Kramis♥

#7 - - Ama de casa:

Grattis i efterskott!

Vilka fina och braiga presenter du fick :-)

#8 - - Husfrun:

Åh vad mumsig tårtan ser ut :) Vilka fina presenter. Grattis och stort lycka till. Kram.

#9 - - ♥ Carina ♥:

Grattis i efterskott!

Hoppas det gick bra för dig idag.

Kram vännen!

#10 - - Agneta:

åh nej, missade din födelsedag igår. Grattis i efterskott! Och oj vad mkt fina paket du fått, och den där tårtan ser fasligt god ut!

Hoppas att op gick bra idag, ta det nu lugnt och vila upp dig ordentligt!

kram

#11 - - Pia:

Grattis i efterskott och jag hoppas att du är bättre i halsen nu!!

Kram!

Upp