just nu är jag nog en pina för alla....

Jag har inte ätit ordentligt på tre dagar och är säkert en riktig pina för alla i min omgivning. Jag har ont, jag är hungrig och jag kan inte svälja - den ekvationen går inte så bra ihop. Och jag som i "normala" fall alltid blir grymt sur och irriterad när jag "bara" är hungrig måste verkligen gå min familj på nerverna nu. Jag hoppas att de har överseende med mig...

Idag har jag ätit en halv burk barnmat, lite potatismos med kalvsylta, en mjuk smörgås, vatten och isglass... Ja men det är lite mer än i går i alla fall och jag får väl se det som ofrivillig bantning...
Sjukdom | |
#1 - - Diana:

Ojdå! Vadan denna ofrivilliga bantning då?

#2 - - Lotta:

Klen tröst...men det kan bara bli bättre. I morgon när du vaknar så lovar jag att du har mindre ont.

Kram

#3 - - Fnulan:

Stackars vännen!!!! Hoppas att alla glassarna hjälper dig snart. Nu är jag hemma och kan blåsa lite!!

Kramen

#4 - - Camilla:

Stackars dig!

Men nog tror jag att din familj har överseende med dig.

Hoppas att du snart blir bättre.

Kram!

#5 - - Stattinskan:

Usch, det är inget roligt efter halsoperationer. Själv råkade jag få i mig läsk och de blubblorna visste precis var de skulle attackera ;-)

Det blir snart bättre. Efter en vecka brukar man knappt känna nått alls ... som om nu det skulle ha varit en tröst ;-D

Krya på dig!

Kramar

#6 - - Husfrun:

Å, det måste vara frustrerande att inte kunna äta ordentligt. Krya på dig snart.

#7 - - Nett:

Ajdå.. jobbiga dagar du har framför dig nu!

#8 - - Jenny:

Hej Marie-Louise!

Din stackare. det låter inte alls kul..ja en "gratis" bantningskur" verkar du ju få på köpet i alla fall:)



Sköt om dig!



Kraam Jenny

#9 - - Sussi:

Men stackar då. Skönt att operationen gick bra men jag kan tänka mig att det gör rejält ont efteråt. Jag är helt övertygade om att din familj har överseende med dig..

#10 - - Aggie:

Jag tror nog att din familj orkar med dig, det kan inte vara lätt att vara "knivskuren" i halsen, tänk bara hur det låter, det låter jätteont....usch, att inte kunna svälja ordentligt....jag tycker så synd om dig och hoppas att det läker fort och bra nu!

Agnetakram

#11 - - mammakero:

När maken behandlades med cellgifter och det tärde både på humör och ork, så orkade vi med honom. Bara för att vi visste att det var sjukdomen som gjorde honom "besvärlig". Med det i tanken skriver jag att jag tror din familj orkar med dej. Det är dina öppna sår i halsen som gör allt krångligare än vanligt. Fast jobbigast är för dej själv, du jämför ju med hur du BRUKAR vara, eller hur? Kram på dej!

Upp