ledig helg...

Vaknar lite för sent på min lediga lördag med en dunkande huvudvärk. Hur ska jag lösa detta? Jag får inte ta Treo eller liknande eftersom operationen närmar sig, jag försöker sluta med mina Celebra av samma anledning och Alvedon tar jag redan varje dag... Vad ska man då ta till som extra när huvudet dunkar? Jag börjar med en stor mugg svart kaffe och ett glas med vätskeersättning, kanske hjälper det tiden får utvisa detta.

Men ja nu är jag ledig från mitt "sommarjobb" och har helt ledig helg på jag vet inte hur länge. Det känns som om jag har jobbat nästan varje helg nu i sommar, har det inte varit hela helgen så har det varit lördag eller söndag. Nu ska jag sätta mig i soffan med boken jag just nu läser och hoppas på att huvudvärken ger med sig snart.


tomaterna börjar äntligen mogna...


chilin är full av chili, ungefär 20 stycken hänger det i olika mognads grad. Det blir nog till att frysa in, torka och hacka alla dessa chilisar snart.


gurkorna var visst två olika sorter, så den ena sorten ska jag visst försöka lägga in. Hur man nu gör det? Förslag på inläggningslag till gurkor?
alla foton:jag
balkongen | |
#1 - - Tommy:

Sv: Tack så mycket!



Önskar självklart dig detsamma!:)

#2 - - Agneta:

ser ut som om växtligheten verkligen har brett ut sig hos dig!

Hoppas huvudvärken gett med sig nu, själv har jag tillbringat dagen med en bok i handen. Ut kommer vi inte då Tuva har 40 i feber den stackarn

Upp