näst sista veckan...

Nu börjar näst sista veckan utav sommarjobb för i år. Två veckor kvar alltså att sommarjobba, sedan blir det operation och säkert en liten sjukskrivning på två veckor drygt och sedan börjar skolan igen. Vart har sommaren tagit vägen? Det känns som om jag mest har jobbat och det har jag nog också. Det blir väl så nu några somrar tills skolan är färdig, men det får det vara värt. Ska man uppnå sin dröm så får man lov att kämpa och arbeta för den också!

Men innan skolan börjar ska jag hinna fylla år, jag fyller 39 år dagen innan operationen av halsen och min äldsta dotter ska hinna fylla 18 år, hon fyller några dagar efter operationen - så vi får se om jag kommer kunna sjunga för henne i år. Tänk att hon blir myndig snart, helt otroligt känns det. Mellan dottern börjar första året på gymnasiet, fotolinje på Kulturama och minstingen börjar 7:an. Jaha nu finns här inga småbarn längre....

Men som jag skrev ibörjan, nu är det jobb i två veckor till. Dessa två veckor kommer jag gå på en schemarad som är på 100% så bloggen och mina kommentarer inne hos er kommer nog bli lite lidande av det. Det blir jobb för hela slanten nu ett tag...

Men jag har hunnit med en tripp ner till Motala och hälsat på min syster och hennes fina familj. Då besökte vi Bergs-slussar, tyvärr ösregnade det just då så vi såg bara på slussningen en liten stund och bilderna blev inte så där jättebra...


foto:jag
Vardag | |
#1 - - erika:

och jag börjar första året på gymnasium, allå

#2 - - Marie-Louise:

Erika: Förlåt ;) Nu är det åtgärdat...

#3 - - carola:

kul att du kikat in till mig, när det gäller bipolariteten så finns även en artikel jag var med i nyligen.

Kommer även i Tara till hösten.

Har alltit känt mig värdelös och oduglig det har jag tagit igen nu:)



Denna någon får väldigt gärna kontakta mig, via mail eller telefonö

Det är jobbigt med diagnosen, det har gått 1 år men jag har fortfarande inte förstått eller accepterat.

Vi är många därute som stöttar varandra.

kram kram

#4 - - ♥ Carina ♥:

Ja, var tar tiden vägen? Vi har heller inga småbarn längre. Vår yngsta börjar 8:an....

Tufft att jobba så mycket på sommaren, men det är tur att det inte är för alltid. Du gör det så bra!!

Kram kram

#5 - - Agneta:

ja tiden rinner iväg och vips så är de jättestora! Dina dock mera än mina ännu ;-)

Tufft att jobba hela somrarna men som du säger själv, det är bara att bita i det sura äpplet för att det ska fungera resten av året med och du gör ett fantastiskt jobb med skola, arbete, hem och familj!

kram

#6 - - Lena N:

Tjohoooo......men hallååååå.......jag bor ju inte så långt från Bergs slussar....du skulle ringt...vi kunde glassat o kaffat ihop ju....kraaaaaaaaaam=)

#7 - - Aggie:

Du är beundransvärt flitig och duktig som verkligen både arbetar och studerar mot ditt mål!

Agneta krma

#8 - - soffie:

där var vi för ett par veckor sen det är så mysigt att gå där och kolla på slussningen!

ha 2 härliga veckor på jobbet och din dotter är lika gammal som min ,Jennifer fyller 18 i september:)

kramen

#9 - - Husfrun:

Härligt ändå att du fått så mycket jobb och att en heltidsrad får avsluta sommarjobbet. Blir go'a pengar det! Lycka till med operationen sen.

#10 - - Ninni:

Ja sommaren har gått fort..jag är inne på min sista semestervecka..usch!



Ha det gott och njut av sommaren trots mycket jobb..kram

#11 - - Lotta:

Jag har me undrat vem som bestulit mig på sommaren. Men förhoppningsvis finns det många goa soliga dagar kvar att njuta av.



Ha det bra på jobbet!



Kram

Upp