nu är han firad...

Min fina (styv)pappa fyller år idag och är nu firad.


Presenten ifrån oss, en korg med lite godsaker i. foto:jag


foton:jag
Mamma hade lagat massor av underbar mat. Mitt i firandet fick vi dock rusa in eftersom regnet började ösa ner.

Men det var en fin dag på kolonin.
Familj | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Jättefin present, sån fick vi i julklapp av svärmor. Riktigt god present!! Uppskattades av oss i varje fall ..

#2 - - mammakero:

Fin present! Ingick den fina korgen?

Duken gillar jag med, dock utan att äga den själv... Den är så läcker!

#3 - - Agneta:

sådana där presenter uppskattas alltid! Lite synd att ni fick regn, men det verkar ju inte kunna gå en dag numera utan att det öser ner stundtals.

kram

#4 - - Kristina:

Åh, vilken härlig korg!

#5 - - maria:

Det var en fin korg, kan tänka mig att han blev glad :)

Var har ni er kolonilott ?



Hoppas du mår bättre fina du och att du får en fin vecka <3

#6 - - Ninni:

Ohh läcker korg, full med godsaker=)



Ha en bra måndag..kramen

#7 - - Husfrun:

Men vad massa mumsigt det låg i den korgen :)

#8 - - Linda aka Javamorsan:

Vilken fin present!

Upp