nu drar det igång...

Skolan är igång och jag har nästan all litteratur hemma, endast en bok fattas och den får nog inhandlas så fort CSN-pengarna dimper in på kontot. Nu äntligen börjar studierna om Arkeologi, som jag har väntat och längtat.


foto:jag

Men nu har jag massor av "gammal" kurslitteratur som jag ska försöka sälja på något sett. Kanske ska jag prova Högskolans andrahandsbokhandel. Jag har säkert minst tio böcker från förra kurserna som jag vill göra mig av med. Ska nog ta och ringa andrahandsbokhandeln och kolla om det är värt att lämna in.


tog en bild på våra skuggor när vi gick ifrån mamma och pappas kolonistuga.


min mamma och min mormor, två vackra, starka och härliga kvinnor.
foto:jag
utbildning | |
#1 - - Aggie:

Kul med ny fräsch termin!

Jag trodde du redan läste arkeologi.....eller har det varit förberedande. Nu läser du på univ då alltså?! Det är intressant, jag hade en arkeolog i familjen för länge sedan och det var alltid så intressant att höra honom berätta sånt man inte hade en aning om.

Lycka till!



Förresten, finns det ingen anslagstavla på skolan där du kan sälja böckerna?



Agneta kram

#2 - - carola:

tack snälla för infot om omega 3..

Blir nog till att inhandla, de övriga 2 behöver nog en dos också.

Bättre än annan medicinering..



kram

#3 - - Nett:

Så fina din mamma och mormor är :) Finns säkert de som går de kurserna nu som är intresserade av de böckerna :) Kram

#4 - - Ama de casa:

Skönt att det äntligen drar igång!



Vad vackra mor och mormor du har!

:-)

#5 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !



Oh vad lik Din Mamma Du är.Tyckte jag av vad jag sett på fotona.Vackra kvinnor.



Nu såg vad ama de casa skrivit, då har två inte fel.Jag såg det också ska ju vara tre vackra.



Hoppas allt är bra med Dig.Många av mina bloggvänner, blir FB ¨vänner till mig. Konstigt.



Ha en bra kväll Kram Mi

#6 - - Fnulan:

Usch ja nu börjar det! Jag startar på måndag!!

#7 - - Agneta:

klart att de gamla böckerna är intressanta för de som startar nu, bara hör efter.

håller med övriga ang vackra kvinnor, och likheten finns ju där :-)

kram

#8 - - soffie:

va roligt att det börjar nu å den kursen du längtat till hoppas den blir jättebra,vilket fint foto på din mor å mormor, kramen

#9 - - carina:

Vilken fin bild på din mormor och mamma :)

Lycka till på skolan!

Kramen♥

#10 - - Anonym:

#11 - - carina:

Vilken fin bild på dim mormor och mamma :)

Lycka till på skolan!

Kramen♥

#12 - - Pia:

Vilken fin bild på dem.. kul att du gjorde dem svartvita.. det tycker jag är finast när det är människor som är viktigast i bilden..

Tack för grattishälsning!

Kram!

Upp