bästa musikvideon... -dag: 19...

Bästa musikvideon:

Jag fick tänka till ordentligt, det finns så många bra låtar med bra tillhörande musikvideo.

Men en video som jag återkommer till och som jag faktiskt (konstigt nog) ibland helt apropå kan börja tänka på är Madonnas: Like a Prayer....


det är något med den som tilltalar mig och som alltid gjort det. Jag minns när den kom och jag först såg den på MTV, jag tyckte den var magisk.

eller Culture Club: Karma Chameleon.

en låt som jag ofta nynnar på (fortfarande). Vissa låtar från min ungdomstid har verkligen fastnat...
julkalender | |
#1 - - Tommy:

Sv: Ja visst behöver man vila.



I dag har vi vart och julhandlat bland alla hysteriska människor som ångar sig fram likt gaseller .. Herregud, folk är hysteriska!

#2 - - Ninni:

Näää inte Madonna=) Men den andra gillar jag..ha en underbart skön Jul..kram kram

#3 - - carina:

Önskar oxå dig en underbar Jul min vän♥

#4 - - maria:

Jag gillar båda låtarna och lyssnade myscket på Madonna när jag var yngre :)



Ha en riktigt god jul tillsammans med din fina familj <3

Kramar

#5 - - Maya:

Älskar båda :)

God jul! ♥

Njut och ha en super mysig julafton!

Kram Maya

#6 - - Lena:

Tittar bara in för att önska God Jul! Kram

#7 - - Fnulan:

God jul till dig vännen!!!!!

#8 - - maria:

Önskar Dig och familjen en riktigt God Jul <3



Många Julkramar från Maria

Upp