bättre sent än aldrig...

Ja jag skulle ju skriva om mina julklappar och julen igår men det kom lite jobb emellan, jag blev inringd på morgonen ifall jag kunde jobba kväll. Så igår jobbade jag. Jag kommer även att jobba nyårsafton kväll 14 - 20.30 och nyårsdagen dag 7.30 - 15. Känns helt okej, det ger bra med pengar och vi ska endå bara vara hemma på nyår. Så vi äter hummer och myser när jag kommer hem på nyårsafton vid 21 och så går jag och lägger mig efter tolvslaget. Jobbar man inom sjukvården så gör man.

Men nu har jag fotat mina julklappar, tyvärr inte i dagsljus men det får fungera endå.


av mannen min fick jag ett halsband som jag har trånat efter ett tag nu.


en härlig "korg" från Body Shop med doft av cocos fick jag också av mannen (en julklapp som jag får varje år och jag blir lika glad för varje gång - när han började köpa det till mig för 18 år sedan så var det alltid i en korg nu för tiden ligger de i kartonger) och vaniljdoftande lotion och duschtvål fick jag utav min äldsta dotter.


två böcker om Birka och Vasa fick jag utav mellandottern och den andra boken fick jag utan hennes pojkvän.
(det jag fick av äldsta dotterns pojkvän måste fotas i dagsljus så det kommer senare).


min yngsta dotter köpte en tidning till mig. Döttrarna verkar veta precis vad jag vill ha :) Historia och arkeologi och lite "lyx" doft.


De dödas tempel fick jag utav min mamma och (styv)pappa. Mannen min och jag fick en kryssning utav dom också, nu ska vi bara få till en dag/kväll/natt som vi kan åka inom 3 månader.... inte helt lätt.
Kepler´s senaste köpte jag till mig själv i julklapp - visst får man göra så.


av svärföräldrarna så fick jag ett presentkort på Bokia, så detta är en del av det jag köpt, jag har pengar kvar på presentkortet.


mannen min fick ett pocketogram från jobbet och eftersom det är jag som läser här hemma så fick jag välja vilka pocketböcker vi skulle beställa.

Ja det var mina fina julklappar. Nu ska jag bara fråga döttrarna om de kan låta mig använda lite utav deras foton från julafton för jag glömde helt av att fota - hela julafton försvann utan ett enda foto från min sida.
Jul | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag längtar sååå till sommaren när jag har studie uppehåll och får dyka ner i böcker som jag vill läsa för min egen skull!

Har massor av böcker som jag bara vill gotta ner mig i :)



Kram

#2 - - ♥ Carina ♥:

Klart man får köpa julklappar till sig själv ;)

Vilken fin julklapp du fick av din man, den gillar jag :)



Ett gott nytt år önskar jag dig!

Kram vännen!

#3 - - Skogslyckan:

Tittar in för sista gången 2011 för att önska ett riktigt gott nytt år. Tack för ett fint bloggår, och för inspiration och vackra bilder. Vi ses 2012 som kommer att bli ett minst lika fint bloggår.

Nyårskramar Pia

#4 - - maria:

Vilka fina julklappar du fått fina du <3

Jag gillade halsbandet jättemycket...



I morgon är det nyår och vad mysigt att du är ledig över tolvslaget och kan vara med familjen :)



Gott nytt år fina du och en massa kärlek <3

#5 - - Barnens Hjältar:

Vad mycket fint du fick!



Ja det heter snakebite. Jag vågade inte skriva det för jag var inte säker men jag frågade dottern och hon sa att det var rätt :-)

Hon vill ha en piercing i ögonbrynet med och det kan jag gå med på men sen får det räcka, det är inte snyggt med för många tycker jag.

Hon smyckar sig med det istället för att sminka sig och det är ju bra att plocka ur dem om man tröttnar :-)

#6 - - ejmis:

Vilka härliga klappar!!

Ang kokvinnorna så tror jag hon varit med om en olycka som ung och vägrat lägga in sig på sjukhus.

En mycket speciell och egensinnig kvinna...

Gott Nytt År!!

<3

#7 - - Aggie:

Oj så många fina julklappar du fick! Men det är du värd. Ha det stilla och lugnt på arbetet nu och låt hummern väl smaka ikväll!

Gott Nytt År!

Agneta kram

#8 - - Helene:

GOTT NYTT ÅR !!



Kram Helene.

#9 - - vuxenmamman:

Önskar dig ett gott nytt år och ett härligt 2012.

KRAM

#10 - - Agneta:

klart man får köpa julklappar till sig själv ;-)

halsbandet du fick var fint, jag har något liknande men ändå långt ifrån lika fint.

Böcker ja, jag är helt fast i läsandets värld denna jul. Stackars barn får klara sig själva, fast de r rätt nöjda med det med!

kram

#11 - - Fnulan:

Oj vad mkt härliga böcker, passar dig!!

God fortsättning min sköna!!

Upp