bloggfavoriter... -dag 2...

Alltså det här blev väldigt svårt - jag har så många bloggfavoriter. Kolla bara i min länklista så ser ni en del sedan finns det en hel massa bloggar på FB-sidan för bloggare som jag läser och en massa bloggar som tyvärr inte än har hunnit få komma med i min länklista. Men några bloggfavoriter vill ni väl läsa om så jag gör så här: Ni får mina döttrars bloggar som mina två bloggfavoriter.

Min äldsta dotters blogg Wolfdiary handlar väldigt mycket om mode, inredning, skola och party. Är man nybliven 18-åring så är man liksom. Pojkvännen kommer med på ett hörn ibland...

Min mellan dotters blogg Aprildrömmar handlar just nu mest om pojkvännen och foto. Är man nyförälskad och precis har börjat på fotolinjen på gymnasiet så har man. Vad annat ska man skriva om då - när detta upptar hela ens liv...

Min yngsta dotter hade en blogg förut men ledsnade snabbt och tog bort den...

Så det fick bli mina bloggfavoriter.


Så det här är alltså mina bloggfavoriter när de var små och söta - nu är de tonåringar och snygga!
Här var dom nog ungefär 3,5 och 1,5 år gamla.
julkalender | |
#1 - - Ninni:

Jag har många favoriter..du är en av dom=)



Söt bild..ha en toppendag, kram

#2 - - vuxenmamman:

Här var det kreativitet vill jag lova...när jag ser dina döttrars bloggar så blir jag glad. Härligt med kreativa ungdomar som är sig själv.

KRAM

#3 - - Ingrid:

Klart man som mamma sätter sina döttrar HÖGT!! Det gör jag med idag, hon fyller nämligen år!!

#4 - - Agneta:

klart att deras bloggar ska vara en av favoriterna!! Jättefina!

Och jag håller med Ninni, din är en av mina!

kram

Upp