det blev ingen julkalender...

Idag är det den 2:a december och jag började aldrig på någon julkalender igår så det blir nog ingen i år - känns mest konstigt om jag ska klämma in två "luckor" idag. Så nej i år blir det nog bara "vanliga" inlägg under december. Jag ville inte heller köra på samma frågor som förra året för svaren skulle ju liksom bli de samma och inga nya frågor kom in så jag skippar det i år.

Idag blir det en tur alltså till Liljeholmen och det känns som om dagen idag kommer bli bra - vad svaret än blir idag. Det känns bättre att ha ett svar (en diagnos) än att inget riktigt veta....

Imorgon blir det nog museum med en klasskamrat, vi funderar på om vi ska se på Inakguldet i Bergrummet. Lite väl dyrt tyvärr men det ska nog gå, i värsta fall får jag väl be maken om lite pengar... En fika skulle vi behöva hinna med imorgon också för vi har massor att prata om, det var länge sedan vi sågs. Hon läser nämligen Historia nu och jag läser (som ni alla vet) Arkeologi - men vi går i samma klass endå för vi ska läsa sista året ihop igen sen. Lite knepigt att förklara upplägget på utbildningen men först läste vi ihop i ett år och sedan valde alla sitt egna special ämne och sedan läser vi ihop igen sista terminen.

Men nu måste jag in i duschen, packa ner papper och göra mig klar....


Den här bilden gillar jag - en "vardaglig" bild på mig och mina döttrar när de var små.

Har ni förresten sett julkalendern på svt? Åh jag tycker den verkar jättebra....

Vardag | |
#1 - - carola:

missade kalenderna totalt:)



Ja det var en fin bild, försöker vara med mer och mer på kort nu jag. Kan ju vara kul för barnen)

Föreläsningen var bra, boken känns torr men intressnat

kramisar

#2 - - Martina:

Jag kommer bli lynchad tror jag, för jag tyckte INTE att julkalendern var bra....

Inte ungarna heller verkade det för de tittade i ett par minuter och sedan började de syssla med annat. Fast de kanske är lite små iofs...

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vilket universitet läser du på? Jag läser ju på stockholms :)



Härligt med "vardagsbilder"!!



Kram och ha en fin dag..



Jo föresten.. jag kan inte riktigt säga vad jag tycker om årets julkalender... Jag får väl ge den ett par avsnitt till kanske :)

#4 - - Ama de casa:

Fin bild!



Jag kollade också in julkalendern igår - verkar riktigt bra :-)

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Kära vän <3 Jag sänder dig styrkekramar och ja.. då vet jag vad du går igenom idag..



Många varma kramar

#6 - - Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

Ha ha ja! =) Något mer jag bör tänka på kanske så jag är förvarnad! =P

Kram!

#7 - - matts:

synd att det inte blir kalender i år här, men kolla på tvns super bra !!! Charls dickens, /Svensk storsdads miljö 1800 tal

#8 - - matts:

Kan du inte börja med lucka 3 då ? vad gör det -

#9 - - Lotta:

Mysig vardagsbild!

Jag har missat årets julkalender men nu så ska jag ta igen det. De jag har pratat med säger att den är jättebra.



Ha en bra fredag!



Kram

#10 - - maria:

Hoppas allt går väl idag finis <3

Låter mysigt med lite kultur med en vän i morgon :)

Ha det så trevligt !



Ha en härlig helg fina du <3

Kramar

#11 - - maria:

Sv .Jag har en t-shirt runt spikmattan när jag ligger..

Upp